همايش جبهه حاميان ولايت شب گذشته با حضور دبيرکل اين جبهه،‌ سه تن از نمايندگان مجلس و جمعي از ورزشکاران و هنرمندان کشورمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، جلسه شب گذشته(سه‌شنبه) جبهه حاميان ولايت با حضور دلاور صيامي، دبيرکل اين جبهه، حجت‌الاسلام بزرگواري نماينده کهگيلويه و بويراحمد،‌ حجت الاسلام انصاري نماينده بابل، عنايت بخشي هنرمند سينما و تلويزيون و جمعي ديگر از هنرمندان و همچنين ورزشکاران کشورمان و با مداحي به مناسبت شهادت سالار شهيدان، امام حسين(ع) و يارانش آغاز شد.

حجت‌الاسلام بزرگواري، نماينده مردم کهگيلويه در مجلس شوراي اسلامي در ابتداي اين برنامه ضمن اشاره به اهميت حضور ولي‌فقيه در کشور،‌ اظهار داشت: همواره اداره حکومت اسلامي نياز به وجود ولي‌فقيه دارد و لازم است ايشان را عزيزتر از جان بدانيم.

در ادامه اين برنامه حجت‌الاسلام انصاري، نماينده مردم بابل در مجلس شوراي اسلامي با تأکيد بر حمايت از مقام معظم رهبري در جامعه، توصيه کرد: همواره بايد از آرمان شهدا، اصول و ارزش‌ها در حوزه استحفاظي، ولايت خود را حفظ کنيم تا بتوانيم در اين جنگ فرهنگي که دشمن عليه ما رقم زده است،‌ پيروز شويم.

دلاور صيامي، دبيرکل جبهه حاميان ولايت نيز در ادامه اين مراسم با بيان اين مطلب که آامريکا با جنگ فيزيکي عليه ايران سعي داشته است کشور ما را تحت فشار قرار دهد، تأکيد کرد: اما به خاطر روحيه انقلابي مردم نتوانست پيروز شود، پس از آن سعي کرد با شبيخون فرهنگي که به ايران روا داشته است، جوانان را به سمت خود جذب کند که باز هم با شکست مواجه شد،‌ از اين رو هم‌اکنون به سياست‌هاي جنگ نرم و ترور روي آورده‌اند که در اين راه نيز به اهداف شوم خود نخواهند رسيد.

دبيرکل جبهه حاميان ولايت در ادامه با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در بجنورد که فرمودند تحريم امريکا در بحث گراني تأثير دارد، خاطرنشان کرد: اما در کنار اين تأثير، بي‌کفايتي برخي مديران و همچنين سوءمديريت مديران اقتصادي نيز بيداد مي‌کند.

وي با انتقاد از بحث گراني که از ابتدايي‌ترين چيزها تا بزرگ‌ترين اجناس را شامل شده است،‌ گفت: قابل قبول نيست که وزير به خاطر 3هزار ميليارد اختلاس تنها با يک عذرخواهي مجلس را ترک کند؛ اگر قرار است به خاطر پرداخت يارانه (که اميد خيلي از مردم است) ملاحظه کنند و دنبال قضيه افرادي که در اختلاس دست داشته‌اند را نگيرند، مجبور مي‌شويم ملاحظات را کنار بگذاريم و برخي از مسائلي که تا کنون نگفته‌ايم را اعلام کنيم.

صيامي در ادامه به انتقاد از نحوه مديريت محيط زيست پرداخت و بيان داشت: براي برطرف کردن بحث آلودگي هوا، بهترين نخبه‌ها در کشور هستند که از آنها استفاده نمي‌َشود و صرفا اينکه چند روز را تعطيل کنند، آلودگي هواي کشور برطرف نخواهد شد.

وي با تأکيد بر حفظ تحکيم وحدت که از سوي مقام معظم رهبري بارها توصيه شده است، گفت: اما همه از حضور جريان انحرافي در کشور خبر دارند، اخيرا هم شاهد بوديم که حکمي که به مشايي دادند و جايگاه او را مستحکم‌تر کردند، آنها سعي دارند چهره مشايي را بين‌المللي کنند.

دبيرکل تجبهه حاميان ولايت با بيان اين مطلب که موضوع انتخابات بايد جدي گرفته شود،‌ تأکيد کرد: قطعا در انتخابات آتي، فتنه جديدي از سوي خارج‌نشينان براي ما رقم خواهد خورد که در همين راستا بايد سعي کنيم کساني را امتحان خود را در زمان انقلاب،‌ دفاع مقدس و مديريت شهري پس داده‌اند را حمايت کنيم.

وي در ادامه با تأکيد بر ولايتمدار محض بودن کانديداي مورد حمايت اصولگرايان، گفت: ولايتمدار محض يعني کسي که در شرايط دشوار از رهبري قهر نکند و همواره گوش به فرمان وي باشد.

صيامي به انتخابات شوراهاي اسلامي شهر اشاره و تأکيد کرد: تهران، ام‌القراي ايران است و بسيار بايد براي انتخاب افرادي که در شوراي شهر آن قرار مي‌گيرند دقت کنيم و خيلي خوب آنها را مورد شناسايي قرار دهيم.

دبيرکل جبهه حاميان ولايت در پايان ضمن اشاره به وظايف رييس‌جمهور خاطرنشان کرد: در دوره اول سفرهاي استاني رييس‌جمهور، برخي مديران دولتي بسيجيان را جمع مي‌کردند و براي آنها حرف مي‌زدند که بنده معتقدم نبايد از بسيجيان استفاده ابزاري شود؛ به مردم رحم کنيد تا خدا به شما رحم کند.

مهرداد بذرپاش،‌ نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي نيز که آخرين سخنراني اين مراسم را بر عهده داشت، ضمن تأکيد بر اينکه بايد به مختصاتي که در آن به‌سر مي‌بريم بسيار دقت کنيم،‌ خاطر نشان کرد: دنيا چند محور دارد که بايد به آنها توجه کرد؛ يک محور آن امريکاست،‌ محور دوم کشورهايي هستند که دنباله‌روي امريکا هستند و حاضرند به خاطر منافع امريکا، به مردم خود ظلم کنند و محور سوم کشورهايي هستند که همواره با آزاديخواهي به دنبال عدالت جهاني بوده‌اند و کشور ما يکي از اين کشورهاست که در مسير عدالت سعي دارد عدل جهاني را برقرار کند و لازم است براي رسيدن به اين آرمان خود،‌ تا جايي که مي‌توانيم ايستادگي کنيم.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار