نماينده مردم مشهد و كلات در مجلس گفت: مجلس با ادغام وزارت‌خانه‌هاي راه و شهرسازي با ارتباطات مخالفت است؛ اين طرح در مجلس هشتم هم مطرح شد که با مخالفت نمايندگان رد شد و اکنون نيز به طور قطع مورد موافقت قرار نمي‌گيرد.

جواد کریمی قدوسی نماينده مردم مشهد و كلات در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به مخالفت مجلس با ادغام وزارتخانه راه و شهرسازي با ارتباطات گفت: اين طرح در مجلس هشتم هم مطرح شد که با مخالفت نمايندگان رد شد و اکنون نيز به طور قطع مورد موافقت قرار نمي‌گيرد.

وي در ادامه با اشاره به اصلاح طرح انتخابات و بررسي آن در مجلس و در پاسخ به اين سوال كه آيا اين طرح به انتخابات رياست جمهوري يازدهم مي‌رسد، تصريح كرد: اين اصلاحات قطعا به انتخابات رياست جمهوري يازدهم نخواهد رسيد.

عضو كميسيون امنيت ملي مجلس در بخش ديگري از اظهارات خود درخواست هيلاري کلينتون وزير خارجه آمريكا براي مذاکره با ايران را نشان از واقعيت تأثيرگذاري کشورمان در عرصه بين‌المللي به ويژه در کشورهاي منطقه خاورميانه دانست و اظهار داشت: جاذبه جمهوري اسلامي ايران امروز در جهان مشهود است و اين جاذبه منطق ، همان جاذبه تفکر بسيجي و اسلام ناب است.

وي افزود: تفکر اسلامي به دنبال اجراي عدالت و مبارزه با ظلم است که آثار اين تفکر اسلامي که انقلاب اسلامي ايران اشاعه دهنده آن است روز به روز بيشتر شده و باعث تحولي در سرنوشت جهان خواهد شد.


کريمي قدوسي همچنين در رابطه با اظهارات اخير رئيس‌جمهور اظهار داشت: نقدهاي زيادي بر صحبت‌ها و تحليل رئيس‌جمهور از قانون اساسي، قوه مجريه و قوه مقننه داريم كه البته جايگاه هر يک از اينها در قانون مشخص است و با توجه به توصيه‌هاي مداوم رهبر فرزانه انقلاب مبني بر همدلي بين قوا و پرهيز از اختلافات از واكنش نسبت به آن خودداري مي‌كنيم.

وي ادامه داد: قانون اساسي يک نماينده منتخب از شهري کوچک با 10 هزار رأي را به منزله نماينده‌اي از ملت ايران معرفي کرده، بنابراين اگر کسي بگويد نمايندگان، نماينده اقليتي از مردم هستند تنها يک تفسير شخصي ارائه كرده است و قابل قبول نخواهد بود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار