رئيس کميسيون شوراها و امور داخلي کشور از بررسي سئوالات نمايندگان از وزير کشور در جلسه امروز(سه‌شنبه) اين کميسيون خبر داد.

امير خجسته نماينده مردم همدان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، در تشريح جلسه عصر امروز‌(سه شنبه) کميسيون شوراها گفت: جلسه امروز کميسيون شوراها و امور داخلي براي بررسي سوالات نمايندگان از وزير کشور تشکيل شد  و همچنين در اين جلسه سوالات نمايندگان شهرستان‌هاي اروميه، بجنورد، بندر عباس، کرمانشاه، اصفهان و اهواز با حضور وزير کشور مطرح شد.

وي در ادامه افزود: مسئوليت نظارت استان‌ها در حوزه‌هاي مرزي، ساماندهي حمل و نقل و ترافيک شهري، بهره‌مندي حداکثري از ظرفيت‌هاي دروني وزارت کشور در انتصاب فرمانداران و بخشداران و مشکلات خروج خودرو‌هاي فرسوده از ناوگان حمل و نقل از جمله مباحث مهم مورد بحث در اين جلسه به شمار مي‌رود.

خجسته با اشاره به نقش پر اهميت وزارت کشور  در اداره امور داخلي و تامين امنيت، رفاه و وضعيت عمومي مردم افزود: گستردگي عملکرد در وزارت کشور به گونه‌اي است که با تمام بخش‌هاي اداري و کاري در استان‌ها بخصوص در واحدهاي کوچک شهري مرتبط بوده و در کنار دهياري‌ها و شهرداري‌ها از مهمترين مراکز مراجعه‌اي و خدماتي براي مردم به شمار مي روند .

انتهاي پيام/
برچسب ها: وزارت ، کشور ، کمیسیون ، شوراها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار