کوچک‌زاده در جمع دانشجویان:

پيشنهاددهندگان طرح اصلاح قانون انتخابات پاسخگو باشند

نماینده تهران در مجلس با طرح چند سوال خواستار پاسخگویی پیشنهادکنندگان طرح اصلاح قانون انتخابات شد و گفت:‌چرا قانونی وضع نمی‌کنند که معلوم شود اگر کسی قبل از اتمام شمارش آرا اعلام نتیجه کرد باید با او چه معامله‌ای انجام داد؛ چرا قانونی وضع نمی‌کنند تا تکلیف کسانی را مشخص کنند که مردم را تشویق به اغتشاش و آشوب و ریختن به خیابان‌ها کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، مهدی کوچک‌زاده صبح امروز (سه‌شنبه) در جمع دانشجویانی که در اعتراض به تصویب طرح اصلاح قانون انتخابات مقابل مجلس تجمع کرده بودند گفت: طرح اصلاح قانون انتخابات با اصول متعدد قانون اساسی مغایر بوده که این روزها توسط اقلیتی در مجلس به آن پرداخته شده است.

وی با بیان اینکه در هر انتخاباتی ناظران زمینه اخذ رای مردم را برای نامزدها مهیا می‌کنند، افزود: شیرینی انتخابات دهم ریاست جمهوری که به لحاظ درصد شرکت‌کنندگان برگ زرينی را به تاریخ جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد،‌ توسط ایادی استکبار به کام مردم تلخ شد.

نماینده مردم تهران با انتقاد از افرادی که این قانون را به مجلس پیشنهاد کرده‌اند تصریح کرد: طراحان اصلاح قانون انتخابات باید به این امر پاسخ دهند که چرا تمام جنایاتی را که در عرصه خیابان‌ها اتفاق افتاد را متوجه قانون،‌ مجریان و مردم می‌دانند.

کوچک‌زاده با تاکید بر اینکه تصویب این قانون موجب دخالت در امور ناظران انتخابات خواهد شد،‌ گفت: در این قانون حق شورای نگهبان محدود شده و دخالت دستگاه‌های قضائیه و مقننه در اجرای امور انتخاباتی افزایش یافته و به مردم هیچگونه حق انتخابی داده نخواهد شد.

وی با طرح چند سوال خواستار پاسخگویی پیشنهادکنندگان طرح اصلاح قانون انتخابات شد و اظهار داشت:‌چرا قانونی وضع نمی‌کنند که معلوم شود اگر کسی قبل از اتمام شمارش آرا اعلام نتیجه کرد باید با او چه معامله‌ای انجام داد؛ چرا قانونی وضع نمی‌کنند تا تکلیف کسانی را مشخص کنند که مردم را تشویق به اغتشاش و آشوب و ریختن به خیابان‌ها کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: شهادت می دهم تمامی انتخاباتی که در نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار شده در سلامت کامل بوده و پیشنهاددهندگان این قانون درصدی بوده که خواهان اجرای دیکتاتوری در کشور هستند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: قانون ، انتخابات ، فتنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار