ششمين همايش سياست هاي مالي و مالياتي ايران 22 آذرماه برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، ششمين همايش سياست هاي مالي و مالياتي ايران با محوريت ماليات و حمايت از توليد ملي، کار و سرمايه ايراني تبيين و بررسي طرح تحول نظام ماليايت در کشور و همچنين بررسي راهکارهاي تقليل اتکا به درآمدهاي نفتي از طريق بهبود روش هاي ماليات ستاني، در دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران برگزار مي گردد.

برپايه اين گزارش با توجه به اهميت و جايگاه نظام مالياتي در بهبود وضعيت اقتصادي کشور و تلاش در راستاي کاهش اتکا به درآمدهاي نفتي، اصلاح و تجديدنظر در نظام مالياتي کشور و استفاده از منابع و روش هاي نوين مالياتي ضروري به شمار مي آيد.

همچنين دستيابي به اين مهم در کنار بهره گيري از روش هاي علمي به منظور در پيش گرفتن سياست هاي مالياتي مناسب و بهبود عملکرد روش هاي موجود مي تواند يک راهکار اساسي جهت بهبود وضعيت اقتصاد ملي و توسعه اقتصادي کشورمان باشد.

برپايه اين گزارش، با اصلاح نظام مالياتي کشور در قالب طرح تحول نظام اقتصادي و همچنين اجراي درست برنامه پنجم توسعه کشور در  حوزه نظام مالياتي مي تواند شرايط رشد و پيشرفت اقتصادي کشور و رسيدن به اهداف سند چشم انداز 1404 فراهم شود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار