یکی از اهداف اصلی طرح تفصیلی جدید شهر تهران کاهش شکایات و افزایش میزان رضایتمندی شهروندان تهرانی است در این راستا آمار شکایت های دریافتی در معاونت شهرسازی و معماری کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمود مقرب مدیر دفتر مرکزی حراست معاونت شهرسازی و معماری افزود: از وظایف اصلی حراست معاونت شهرسازی و معماری ،رسیدگی به شکایات شهروندان است و اکثر شکایات دریافتی حل شده و به نتیجه رسیده است.
وی تصریح کرد: مهمترین محورهای این شکایات،تثبیت فضای سبز با توجه به کمبود مساحت، قرار گرفتن ملک در پهنه G، قرار گرفتن ملک شهروندان در سرانه های خدماتی و عدم تطابق ضوابط پهنه با وضع موجود و همچنین موضوعات مرتبط با شبکه معابر بیشترین آمار پرونده های رسیده را به خود اختصاص می دهند.
وی تاکید کرد: حریم پایتخت با توجه به حساسیت و اهمیت آن نیازمند مدیریتی یکپارچه و واحد است و امیدواریم با تعامل و  جلسات متعددی که با تمامی سازمان ها و ادارات درون و برون سازمانی صورت گرفته است و تلاش خستگی ناپذیر مدیر کل حریم این است که رسالت مهم خود را از منظر قانونی در حیطه حریم به انجام برساند.
مدیر دفتر مرکزی حراست معاونت شهرسازی و معماری خاطر نشان کرد: با اجرای طرح تفصیلی جدید شهر تهران با ضابطه مند شدن ساخت و ساز و پهنه ها آمار شکایات از ابتدای سال با کاهش چشمگیر روبرو بوده و به نظر می رسد اجرای طرح تفصیلی تهران، گام موثرتری برای شهروند مداری و رضایتمندی هموطنان باشد./ف

برچسب ها: شهروندان ، تهران ، شهرسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار