رییس انجمن هیات امناهای شهرک های صنعتی استان اصفهان گفت: به دنبال این هستیم که هیات امنای هر شهرک مسوولیت رسیدگی به شرایط زیست محیطی آن را بپذیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان ؛ محمدحسین دروش با بیان اینکه هیات امناها می توانند با تعیین کارشناس و نیز با کمک کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست استان، در رفع آلایندگی واحدها تلاش کنند، اظهار کرد: به طور مثال هیات امنای شهرک صنعتی اشترجان با واحدهای آلاینده این شهرک برخورد می کند. وی تاکید استاندار اصفهان بر بیابان زدایی را مورد اشاره قرار داد و گفت: انجمن هیات امناها سعی کرده است سرمایه گذاران را به شرق اصفهان که از جنبه های زیست محیطی و دوری از مرکز شهر شرایط ایجاد واحدهای صنعتی را دارد، هدایت کند.

رییس انجمن هیات امناهای شهرک های صنعتی استان اصفهان با اعلام اینکه فراهم کردن زیرساخت ها برای شهرک های صنعتی باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد، تشریح کرد: برق، فاضلاب و آتش نشانی در بعضی شرکت ها به اندازه کافی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه قانون مصوب سال 62 در مجلس شورای اسلامی فراهم کردن زیرساخت ها در شهرک های صنعتی را بر عهده شرکت شهرک ها قرار داده است، افزود: امروز دولت ساخت نیروگاه ها را به عهده صنعتگر می گذارد در حالی که این قشر توان مالی برای ساخت نیروگاه را ندارد.

محمدحسین دروش خاطرنشان کرد: انجمن هیات امناها در حال پیگیری مطالبات شهرک ها از مسوولان است.

رییس انجمن هیات امناهای شهرک های صنعتی استان اصفهان ادامه داد: این انجمن با کمک خانه صنعت، معدن و تجارت استان برای تامین زیرساخت ها با مقام های استانی مذاکره می کند.

دروش اذعان کرد: حل بعضی از مشکلات شهرک های صنعتی استان علاوه بر مسوولان استانی، به هیات دولت مربوط می شود./س

برچسب ها: اصفهان ، آلودگی ، شهرک ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.