در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، 130 هزار و 93 تن انواع فراورده های نفتی و پتروشیمی روي تابلو معاملات عرضه مي شود.

گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالای ایران، در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، 130 هزار و 93 تن انواع فراورده های نفتی و پتروشیمی روي تابلو معاملات عرضه مي شود پتروشیمی اروند، امیرکبیر، بندرامام، پلی نار، تبریز، تندگویان، جم، خوزستان، شازند، قائدنصیر، لاله، مارون، مهر، پلی پروپیلن جم، پاسارگاد، نفت جی و نوید زرشیمی روی تابلوی معاملات خواهد رفت.

از جمله فرآورده های نفتی و پتروسیمی که در این روز عرضه خواهند شد، می توان به انواع پلی اتیلن، PVC، SBR، پلی پروپیلن، ABS، پلی استایرن ، اپوکسی،دی اتیل هگزانول، قیر، اتانول آمین ، MEG، DEG و منومر وینیل استات  اشاره کرد.

براساس این گزارش، در تالار محصولات صنعتی و معدنی نیز در صورت تقاضا، 2200 تن میلگرد کلاف A2-8,10 شرکت فولاد نطنز به قیمت پایه 16 هزار و 200 ریال ، 15 هزار تن تختال C شرکت فولاد هرمزگان جنوب به قیمت پایه 12 هزار و 500 ریال، 3 هزار تن کک متالوژی 0-3 شرکت کک سازی زرند به قیمت پایه 1350 ریال به همراه 600 تن شمش روی شرکت کالسمین عرضه می شود.

در صورت تقاضا، 150 هزار و 893 تن انواع فرآورده های نفتی و پتروشیمی و محصولات صنعتی و معدنی در تالار داخلی بورس کالای ایران عرضه می شود./س

برچسب ها: نفتی ، پتروشیمی ، معاملات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار