عضو كميسيون شوراهاي مجلس گفت: وزير ورزش و جوانان هفته آينده در كميسيون فرهنگي پاسخگوي سوالات نمايندگان در خصوص عملكرد خود خواهد بود.

سيد رمضان شجاعي‌كياسري نماينده مردم ساري در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به در خواست طرح سوال از وزير ورزش و جوانان، گفت: به دلیل عملکرد ضعیف محمد عباسی خواهان حضور وی در مجلس برای پاسخگویی به سوالات نمايندگان هستيم.

وي با اشاره به اينكه بيش از 10 تن از نمايندگان اين طرح سوال را امضا كرده‌اند، افزود: جلسه سوال از وزير ورزش و جوانان هفته آينده در كميسيون فرهنگي برگزار خواهد شد.
 
شجاعي كياسري محورهاي سوالات خود از وزير ورزش را به اين شرح برشمرد:

1ـ علت دخالت شما در امورات فدراسیون‌ها و انتخابات روسای آن که منجر به تضعیف فدراسیون‌ها در عرصه ملی و بین المللی گردید، چیست؟

2 ـ علت متوقف ماندن کلیه پروژه‌های ورزشی که برخی از آنها قدمت چندین ساله دارد و عدم توجه به نیازهای فنی و ورزشی و حمایت لازم در تعمیر و نگهداری سالن‌های ورزشی که در خیلی از این مراکز موجب تعطیلی و سردرگمی ورزشکاران گردید، چیست؟

3 ـ چرا تصمیم‌گیری‌های آن وزارتخانه توسط دیگران و خارج از این وزارتخانه اتخاذ می‌شود و با دست شما بدون اطلاع بر آن اعمال می گردد و جنابعالی را به یک وزیر مسلوب الاراده تبدیل ساخت؟

4 ـ چرا در پایان ماه‌های دولت دهم دست به جابجایی مدیران با تحریک و تصمیم جریان انحرافی می‌زنید با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری این جابجایی که نوعاً مدیران لایق متدین و متعهد که موجب افتخار در المپیک را فراهم کرده‌اند عزل و مدیران معلوم الحال به توصیه جریان انحرافی جایگزین می‌شوند آیا این اقدام با اهداف خاص به منظور بهره گیری از ظرفیت ورزشی در آینده نمی باشد؟

5 ـ چرا تاکنون همکاران شما اشراف و تسلط تان بر این وزارتخانه را هنوز باور ندارند و ارجاعات شما را به اصطلاح و نظر کارشناسی به دفترهای سجادی ارسال می‌دارند و به دستورات شما تمکین نمی کنند؟

6 ـ چرا در ارتباط با جوانان که سرمایه بالفعل و بالقوه کشور می‌باشند در وزارتخانه متبوع اقدام موثری صورت نپذیرفت و جوانان هنوز نمی‌دانند که کار این وزارتخانه در مقابل جوانان چیست و چه خدماتی به آنان ارائه می‌دهد و فعلا فقط نام جوانان را به خود یدک می‌کشد؟

انتهاي پيام/

برچسب ها: شوراها ، کیاسری ، سوال ، کمیسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار