رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: آلودگی هوا را بر گردن پلیس انداختن روش اصولی و منطقی نبوده و دستگاه ها باید براساس سهم خود وظیفه شان را برعهده بگیرند.

حسین رحیمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، افزود: بازرسین کل کشور بررسی های کامل را داشته و هر دستگاهی باید وظایفی را که بر عهده شان گذاشته شده را انجام داده و آلودگی هوا را به گردن پلیس انداختن روش اصولی و منطقی نیست .
وی ادامه داد: دستگاه ها باید براساس سهم خود براساس وظیفه ای که بر عهده شان گذاشته شده کار و تلاش کرده و نباید مردم از پلیس گله مند بوده و پلیس را مقصر بداند.
رحیمی اظهار داشت: ما طرح جامع کاهش آلودگی هوای تهران را داشته که در این لحظه از سوی دستگاه های ذیربط حداقل در این 2 تا 3 سال هیچ اقدامی اثر گذار نشده است.
وی خاطر نشان کرد: در 6 ماه دوم سال ترافیک در سطح کلان شهرها ایجاد شده و با توجه به فصل بارندگی و وارونگی هوا را در پی داریم همچنین در شرایط فعلی هم وضعیت فعلی میزان خیابان ها برای یک ماشین ساخته شده که در حال حاضر 8 خودرو وجود داشته که سهم خودروها به تناسب خیابان ها یک به هشت بوده که هیچگونه هماهنگی ندارد./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار