عضو کميسيون برنامه و بودجه مجلس گفت: افشاگري صداو سيما در عرصه رسانه‌اي براي غرب گران تمام شده است و استکبار جهاني هم با تحريم به دنبال محدوديت انتشار خبري و جلوگيري از افشاگري توسط صدا و سيما است.

موسي‌الرضاثروتي نماينده مردم بجنورد، جاجروم، مانه و سملقان در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اينکه غرب با تحريم صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران مي‌خواهد مشکلات دروني خود را پنهان کند، گفت: صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران حقايق را بيان مي‌کند و استکبار جهاني هم به دنبال محدوديت خبري و جلوگيري از افشاگري توسط صداو سيما است به همين دليل به تحريم متوسل شده تا با موج رسانه‌اي شفاف ايران مقابله كند.

وي در ادامه با بيان اينکه غرب به دروغ شعار دموکراسي سرمي‌دهد، افزود: همگان شاهدند که غرب علنا و با کمال جسارت شعار دموکراسي سرمي‌دهد و در امور داخلي ساير کشورها نيز دخالت مي‌کنند.

وي درپايان خاطرنشان کرد: صدا و سيما و رياست آن ضرغامي با کمال شهامت و توانمندي حقايق را اطلاع‌رساني مي‌کنند و اين طبيعي است که غرب با اطلاع‌رساني صادقانه مخالف باشد و براي دستيابي به اين هدف دست به هر كاري بزند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: تحریم ، محدودیت ، افشاگری ، صدا ، سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار