کاپیتان تیم فوتبال دستی مردان از قدرت تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی فرانسه خبر داد و اظهار داشت: به طور حتم سکوی مسابقات جهانی نانت فرانسه را تصاحب می کنیم.

مهران ذوالفقاری کاپیتان و بهترین بازیکن تیم ملی فوتبال دستی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: تیم ملی فوتبال دستی کشورمان در بخش های بانوان،مردان،بزرگسالان،پیشکسوتان و جانبازان به صورت جدی فعالیت دارد.

خوشبختانه تیم ملی فوتبال دستی در بخش های فوق بسیار قدرتمند است و به احتمال فراوان در مسابقات جهانی فرانسه شاهد درخشش تیم ملی فوتبال دستی و قرار گرفتن در سکوهای جهانی هستیم.

وی ادامه داد: جمعه 10 آذر ماه مسابقات انتخابی تیم ملی فوتبال دستی برگزار شد و در پایان مسابقات 9 نفر برای حضور در مسابقات جهانی نانت فرانسه انتخاب و  به اردوی تیم ملی دعوت شدند و پس از انجام تمرینات ملی پوشان دی ماه سال جاری عازم نانت فرانسه می شوند.

ذوالفقاری تصریح کرد: تیم ملی فوتبال دستی آقایان به طور قطع در مسابقات جهانی فرانسه به همراه بزرگسالان تیم ملی بزرگسالان و تیم ملی پیشکسوتان در سکوی جهانی قرار می گیرد و البته امیدوارم تا اعزام تیم های ملی ،سایر بخش های فعال اعم از بانوان، جانبازان و نیز در شرایط ایده آل و آرمانی قرار گیرند و زمینه کسب مقام آنها نیز فراهم شود.

ذوالفقاری تصریح کرد: شرایط تیم ملی فوتبال دستی مناسب است البته امیدوارم که مسئولان حمایت های مالی و معنوی خود را از ملی پوشان فوتبال دستی بیشتر و توجه ویژه ای به این رشته داده شود.

حمایت و توجه مسئولان سبب ارتقاء انگیزه،اعتماد به نفس و خودباوری بیشتر در نزد ملی پوشان برای حضور در مسابقات جهانی می شود.

کاپیتان تیم فوتبال دستی تصریح کرد: احتمال اینکه از سوی مسئولان انجمن فوتبال دستی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شدم. بسیار است البته بازیکنان تیم از تحقق این مساله بسیار رضایت دارم اما از آن جایی که هدف من کسب سکو در مسابقات جام قهرمانان جهان است لذا احتمال اینکه از سوی من این پست و پیشنهاد پذیرفته نشود بسیار است.

ذوالفقاري خاطر نشان کرد: در مسابقات جام قهرمانان جهان در سال های 20112-2011 علی رغم شایستگی مقام پنجم مسابقات را کسب کردم و حال به دنبال کسب مقام در مسابقات انفرادی جام قهرمانان جهان هستم از این رو پذیرفتن سمت سر مربیگری تیم ملی،مسئولیت من را نسبت به گذشته مضاعف می کند و همین مساله کاهش تمرینات منظم و افت فنی من را در بر خواهد داشت.

ذوالفقاری ادامه داد: تصاحب مدال مسابقات انفرادی جام جهانی برای من از امنیت بالایی برخوردار است، و با توجه به اینکه زمان و فرصت کافی و لازم برای حضور در سمت سر مربیگری تیم ملی را در آینده ای نزدیک دارا می باشم لذا به احتمال فراوان پیشنهاد مسئولان انجمن فوتبال دستی را نخواهم پذیرفت.

وي ادامه داد: طبق قوانین در مسابقات داخلی یک فرد به طور همزمان اجازه حضور فعالیت در مسابقات فوتبال دستی را ندارد در صورت پذیرفتن این سمت در مسابقات داخلی در صورتی که بازیکن هستم اجازه سر مربیگری تیم برای من فراهم نیست البته مسابقات جهانی شرایط به طور کامل متفاوت است.

در مسابقات جهانی نانت فرانسه علاوه بر اینکه امکان نشستن بر روی نیمکت سر مربیگری را دارا می باشم اجازه انجام بازی به عنوان بازیکن با رقبا نیز فراهم است، با این وجود قبول سمت سر مربیگری تیم ملی در مسابقات فرانسه از سوی من بسیار کمرنگ است./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار