چمنی اظهار داشت: تیم های فوتبال دستی بسیار پرقدرت هستند و به طور حتم در مسابقات جهانی پرچم ایران را به اهتزاز در می آوریم.

چمنی مسئول برگزاری مسابقات تیم های ملی فوتبال دستی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقات انتخابی تیم های ملی فوتبال دستی در 3 بخش پیشکسوتان بانوان ، بزرگسالان برگزار شده است که در پایان مسابقات 4 نفر از بخش پیشکسوتان، 7 نفر از رده ی بزرگسالان ، 4 نفر از بخش بانوان به همراه 2 ملی پوش بخش جانبازان و معلولین انتخاب و به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

وی ادامه داد: مسابقات جهانی فرانسه دی ماه سال جاری در نانت برگزار می شود اردوی ملی پوشان تیم ملی به صورت رسمی از 2 شنبه 20 آذر ماه سال جاری برپا می شود. البته در هفته ابتدایی ملی پوشان به مدت 3 روز تمرین انجام می دهند سپس با نزدیک شدن به شروع مسابقات و اعزام ملی پوشان مدت زمان اردوهای تیم ملی به 10 روز افزایش می یابد.

چمنی افزود: تیم ملی فوتبال دستی بزرگسالان و پیشکسوتان ( در بخش انفرادی) در مسابقات جهانی 2013 به ترتیب مقام های پنجم و سوم جهان را کسب کرده اند و به طور حتم در مسابقات جهانی نانت فرانسه سکو جهانی را تصاحب می کنیم.

وی ادامه داد: تیم ملی فوتبال دستی بانوان ، جانبازان برای نخستین بار به مسابقات جهانی اعزام می شوند و تاکنون در تاریخ فوتبال دستی در بخش فوق اعزام به مسابقات برون مرزی و جهانی ثبت نشده است البته تیم ملی پیشکسوتان در بخش تیمی نیز برای نخستین بار است اعزام می شود و پیش از این فقط در بخش انفرادی شرکت داشته ایم./آق

برچسب ها: فوتبال ، مسابقات ، چمنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار