همزمان با سفر شهردار كلانشهر قم و جمعی از پرسنل شهرداری و شورای اسلامی شهر قم به تایلند، شهردار قم با آقای کمالیان سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، دلبری با اشاره به نقش و جایگاه شهر مقدس قم بعنوان یک شهر بین المللی گفت: موقعیت جغرافیایی و اقلیم و فرهنگ شهر قم در کنار موقعیت ممتاز معنوی که دارد باید بهتر و بیشتر به دنیا معرفی گردد و هدف از شرکت در این مجمع رسیدن به این هدف می باشد.
شهردار قم اضافه کرد: فرصت سرمایه گداری برای همه سرمایه گذاران داخلی و خارجی فراهم است و سفارت محترم جمهوری اسلامی ایران نیز می تواند در شناسایی و اعزام آنان به شهر قم کمک نماید. کمالیان نیز در این دیدار ضمن تشکر از شهرداری قم در رشد و توسعه شهری گفت: شهر قم نیازمند توسعه سریع و همه جانبه است .
وی با اشاره به تلاشهای صورت گرفته درشهر مقدس قم بويژه در یک سال گدشته گفت: برای رسیدن به اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران باید تلاشهای زيادی صورت بگیرد و قم نیز نقش بسیار مهمی در این برهه از زمان بردوش دارد لذا شهر و شهروند قمی باید با برنامه ای مدون رو به جلوحرکت نماید ./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.