شهرداری آمادگی خود را برای همکاری و مساعدت‌های لازم با اعضای انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی (ایپس) اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،مهدی جمالی نژاد شهردار اصفهان در نشستی با اعضای انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی اصفهان (ایپس) اظهار کرد: در حوزه‌های فرهنگی و ورزشی ظرفیت‌های بسیاری داریم و می‌توانیم کارهای خوبی در این بخش‌ها انجام دهیم.

وی افزود: شهرداری اصفهان اهمیت فراوانی برای ورزش این شهر قائل است و در بیشتر برنامه‌های هر هفته چند افتتاح، یک یا دو طرح ورزشی کلنگ‌زنی می‌شود و یا به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار اصفهان با اشاره به راه‌اندازی زمین‌های ورزشی روباز بیان کرد: زمین‌های ورزشی روباز مزیت‌های فراوانی دارد، از جمله اینکه سالن‌های سرپوشیده بیشتری در اختیار بانوان قرار می‌گیرد و همچنین کم‌تحرکی در میان نوجوانان و جوانان را کاهش می‌هد و برای رسیدن به این رخداد مهم به دنبال راه‌اندازی زمین‌های ورزشی روباز هستیم.

وی در پایان آمادگی شهرداری را برای همکاری و مساعدت‌های لازم با اعضای انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی (ایپس) اعلام کرد.

گفتنی است که در پایان این نشست پیشنهاد جمع آوری اطلاعات و فعالیت های مطالعاتی برای تالیف و نشر کتاب جامع تاریخ و رزش اصفهان به شهردار اصفهان ارائه شد که مورد موافقت مهدی جمالی نژاد قرار گرفت.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار