سرمربی تیم هندبال هپکوی اراک گفت: مصدومیت بازیکنان اصلی تیم امانمان را بریده است و باعث شده که نتایج خوبی نگیریم.

ایرج رضایی سرمربی تیم هندبال هپکوی اراک در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: متاسفانه سه نفر از بازیکنان تیم به نامهای امیر احمدی،  تیمور توکلی، و مجید عسگری به همراه مهدی موسوی  مدتی هستند که مصدومیت دارند این مصدومیتها امانمان را بریده است و باعث شده که نتایج مطلوب را در لیگ نگیریم.

 وی تصریح کرد:  یکی از تیم های که باعث می شود بازیکن مصدوم شود بی برنامگی لیگ باشد چرا که زمانی شروع و پایان این رقابت ها معلوم نیست اصلا نمی دانیم لیگ کی شروع می شود و چه زمانی خاتمه می یابد به عنوان مثال ما نمی دانیم  کی دور برگشت رقابت های لیگ برتر آغاز می شود.

 رضائی در ادامه گفت:  در این بی برنامگی مسابقات لیگ باشگاهها و فدراسیون مقصر هستند  اگر می خواهیم لیگ پویا داشته باشیم باید برنامه ریزی مناسب داشته باشیم.

وی اشاره کرد: هم اکنون عنوان ششمی لیگ را به خود اختصاص می دادیم مطمئن هستم اگر بازیکنان فیکس تیم مصدوم نبود در جایگاه بهتری می ایستادیم.

 رضائی عنوان کرد:  از هفته نهم لیگ امروز عصر به مصاف ثامن سبزوار  خواهیم رفت تیمی که از بازیکنان ملی پوش و خارجی سود می برد و بهترین تیم را جمع کرده است هر چند بازی سختی مقابل آنها خواهیم کرد ولی سعی می کنیم که به راحتی امتیاز ندهیم.

 وی تاکید کرد:  در باختهایی که داشتیم به حتم می توان گفت که در دو بازی داوری مقصر بوده و در دو بازی بازیکنان تیم کم کاری کردند

 رضائی در خصوص  رافائل کاسترو گفت: این مربی اسپانیائی را نمی شناسم و نمی دانم چگونه نه مربی هست وی در مسابقات جام باشگاه های اسیا همراه ثامن سبزوار بود و نماینده کشورمان به بهتر از عنوان پنجمی است نیافت.

 وی یاد آور شد:  به نظرم کاسترو عملکرد خوبی نداشته است و با توجه به اینکه تمام ابزار راداشته است و دو بازیکن خارجی نیز همراه تیم بوده است باید ثامن عنوان بهتری در این رقابتها کسب میکرد پنجمی با دهمی چه فرقی دارد.

 رضائی درپایان اشاره کرد:  اگر می خواهیم از مربی خارجی  در تیمی استفاده کنیم باید با تجربه و کار بلد باشد و حضورش مثمر ثمر واقع شود و برای اینکه در هندبال پیشرفت کنیم باید از مربیان طراز اول دنیا استفاده کنیم./آق

 

 

برچسب ها: مصدومیت ، بازیکنان ، اصلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار