تيم هندبال فولاد مباركه در هفته نهم مسابقات ليگ برتر فردا 13 آذر به مصاف نماينده تهران مي رود.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران رقابت هاي ليگ برتر هندبال در هفته نهم طي روزهاي 14-13 آذر در شهرهاي مختلف پيگيري مي شود و طي آن سپاهان صدرنشين رودروي نيروي زميني قرار مي گيرد.

در ادامه گزارش آمده است، سپاهان در صورت كسب پيروزي در اين ديدار 14 اميتازي خواهد شد و در جايگاه خود مي نشنيد البته اگر ثامن مشهد نيز مسابقه خود را ببرد اين تيم نيز 14 امتياز خواهد كه با توجه به تفاضل گل بالاي سپاهان صدر جدول همچنان در دست اين تيم خواهد ماند.

گفتني است، روز دوشنبه 13 آذر به غير از ديدار سپاهان با نيروي زميني، شهرداري تبريز به مصاف ثامن مشهد مي رود، هپكوي اراك رو در روي ثامن سبزوار يكي از مدعيان ليگ مي ايستد و كاسپين قزوين با ستاره فروغ كرمان بازي خواهد داشت و روز سه شنبه 14 آذر يك ديدار ميان تيم هاي صنعت مس كرمان و شهرداري اروميه برگزار خواهد شد تا تيم هايي كه بازي هاي معوقه ندارند به تعطيلات بروند.

بر اساس اين گزارش، با توجه به اينكه ثامن سبزوار چند ديدار معوقه با ديگر تيم هاي ليگ دارد قهرمان نيم فصل يكم دي مشخص خواهد شد.
اين گزارش عنوان مي كند، بعد از پايان تعطيلات و انجام ديدارهاي معوقه نمايندگان باشگاه ها و سرمربيان تيم هاي ليگ برتر جلسه خواهند داشت تا تصميم گيري شود چه زماني دور برگشت آغاز شود البته احتمال مي رود اين مسابقات روز هفتم يا 14 دي آغاز شود و اسفند سال جاري به كار خود پايان دهد.

شايان ذکر است، فدراسيون هندبال با برنامه ريزي مناسب قصد دارد تا اين رقابت ها سر موقع به پايان برسد و اجراي مسابقات ليگ برتر بصورت منظم در توسعه و پيشرفت آن مؤثر است و مسئولين امر قصد دارند تاديگر برنامه ها را در زمان مطلوب اجرا كنند و مهمتر از اينكه تيم ملي را تشكيل دهند و در تلاش هستند تا از مربي خارجي ثامن سبزوار نيز بهره ببرند./مح
برچسب ها: مشهد ، معوقه ، نمایندگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار