فرماندار بشرویه گفت: کویرنوردی از مهم‌ترین ظرفیت‌های گردشگری در بشرویه است که رونق آن سبب توسعه صنعت گردشگری در شهرستان می‌شود.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بیرجند؛ غلامرضا پورسلطانی صبح امروز مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران همایش ملی کویرنوردی در بشرویه اظهار کرد: دومین صنعت درآمدزا در جهان صنعت گردشگری است که توسعه آن سبب ایجاد اشتغال و افزایش درآمد مردم می‌شود.

وی ادامه داد: کویر از مناطق بکر و طبیعی و از مهم‌ترین ظرفیت‌های گردشگری در بشرویه است که سبب شناسایی شهرستان به دیگر نقاط کشور شده و رونق کویرنوردی توسعه صنعت گردشگری را به دنبال دارد.

فرماندار بشرویه افزود: باید با استفاده از امکانات و موهبات طبیعی زمینه را برای گسترش صنعت گردشگری به ویژه کویرنوردی فراهم کنیم.

پورسلطانی تصریح کرد: همایش ملی کویرنوردی در شهرستان بشرویه با همکاری ادارات و نهادهای مختلف برگزار شده و امکانات و تجهیزات مناسبی در اختیار افراد شرکت‌کننده قرارگرفت که سبب استقبال بی‌نظیر کویرنوردان از این همایش شد.

کویرنوردی از شاخصه‌های توسعه صنعت گردشگری در بشرویه است

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی نیز در ادامه این مراسم گفت: کویرنوردی از شاخصه‌های توسعه صنعت گردشگری در بشرویه است که با توجه به طبیعت زیبای کویر و ظرفیت‌های موجود در این شهرستان باید زیرساخت‌های لازم برای توسعه این صنعت فراهم شود.

جعفر قدیری اضافه کرد: استقرار کمپ‌های کویرنوردی به اجرای برنامه‌های متنوع و مفرح کمک می‌کند که باید توانمندی‌های گردشگری و اماکن تاریخی شهرستان نیز مورد توجه قرار گیرد./س

برچسب ها: کویر ، توسعه ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.