معاون فرهنگي شهردار تهران گفت: یکی از مهم‌ترین وظایفی که در مجموعه قضایی باید به آن توجه شود موضوع فرهنگ و تهاجم فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام ناصحی معاونت فرهنگی شهردار تهران در اولین گردهمایی مسئولان امور فرهنگی شوراهای حل اختلاف استان تهران گفت: اگر بخواهیم جامعه‌ای سالم دور از انحراف و آسیب‌های گوناگون و جرایم داشته باشیم باید توجه ویژه‌ای به فرهنگ داشته باشیم.

وی ادامه داد: اگر مسئولان می‌خواهند در جامعه با داوری درست تاثیرگذار باشند باید بحث فرهنگ را که بحث مقدسی است ترويج داده و مردم را ارشاد و آموزش دهند تا هم راستا با رسالت پیامبران گام بردارند .

حجت‌الاسلام ناصحی با بیان این که دشمنان به سمت اسلام حمله‌ور شده اظهار داشت: مجموعه فعالان عرصه فرهنگ باید آماده دفاع از حریم ، فرهنگ و مقدسات اسلام باشند چرا که تهاجم فرهنگی بسیار سخت‌تر از تهاجم نظامی است و امروز دشمن با شکست در تهاجم سیاسی و اقتصادی به تهاجم فرهنگی روی آورده و سعی در از هم پاشیدن نظام اسلامی از طریق تهاجم فرهنگی دارد.

معاون فرهنگی شهردار تهران در پایان خاطر نشان کرد: یکی از مهم‌ترین وظایفی که در مجموعه قضایی باید به آن توجه شود موضوع فرهنگ و تهاجم فرهنگی است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: ناصحی ، گردهمایی ، فرهنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار