مشاور شهردار تهران و رئیس مرکز فعالیتهای دینی شهرداری تهران گفت: مرکز فعالیتهای دینی شهرداری تهران در دهه سوم ماه محرم و دهه اول ماه صفر در 300 باب مسجد شاخص و محوری و همچنین در تمامی مساجدی که به نام یا القاب اباعبدالله الحسین مزین شده اند مراسم سخنرانی ، عزاداری برگزار می کنند.

حجت الاسلام ناصحی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: باتوجه به اینکه بیشتر عزاداری ها در ایام محرم به دهه اول خلاصه می شود شهرداری به منظور تعالی هر چه بیشتر معارف درس ها و عبرت های نهضت حضرت سید الشهدا برنامه ها و فعالیت های گسترده ای برگزار می کند.
وی تصریح کرد: مراسم سخنرانی و عزاداری در 27 باب مسجد شاخص و محوری شهر تهران در دهه سوم ماه محرم به تاسی از 72 تن یاران باوفای امام حسین علیه السلام در کربلا برگزار می شود.
ناصحی افزود: در دهه اول محرم نیز مراسم سخنرانی، عزاداری در دهه اول ماه صفر در بیش از 300باب مسجد شاخص و مساجدی که به نام یا القاب حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام مزین شده اند؛ برگزار مي شود.
وی با اشاره به تهیه و توزیع بیش از 60 هزار جلد کتاب دعا تحت عنوان ادعیه اربعه شامل زیارت پر فیض عاشورا، دعای کمیل، دعای ندبه، دعای توسل گفت: مسابقه اینترنتی مصباح الهدی فضای پرتال شهرداری ویژه کارکنان شهرداری تهران و اهدا جوایز ارزنده به برندگان برگزار می شود. /ل
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار