پیشنهادهای وزارت نفت درباره بودجه سال ۹۲ روز گذشته در حالی به کمیته نفت و گاز کمیسیون انرژی رفت که عمده آنها درباره بازپرداخت دیون و سرمایه‌گذاری به ویژه در میادین مشترک بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، علی مروی نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس با بيان اين مطلب گفت: روز گذشته کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با سه دستور کار، بررسی بودجه پیشنهادی کل کشور وزارت نفت و مشکلات سرمایه گذاری در این صنعت، بررسی لایحه یک فوریتی اصلاح قانون مالیات های مستقیم و اصلاحات بعد از آن، همچنین بررسی آخرین اخبار این حوزه تشکیل جلسه داد و در این نشست که به بررسی لایحه یک‌فوریتی اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم اختصاص داشت، مواد ۲۸ و ۳۹ و جزئی از ماده ۳۳ این لایحه مربوط به کمیسیون انرژی، بررسی و تصویب شد.

مروي تصريح کرد: پیشنهادهای وزارت نفت درباره بودجه سال ۹۲ دریافت و قرار شد که کمیته نفت و گاز آنها را بررسی و برای تصویب به کمیسیون انرژی ارسال کند؛ عمده این پیشنهادها درباره بازپرداخت دیون و سرمایه‌گذاری در میادین به ویژه میادین مشترک بود.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس همچنین از تدابیر این کمیسیون برای پیش بینی دقیق تر بودجه وزارت نفت خبر داد و تصریح کرد: هدف اعضای کمیسیون این است که بودجه وزارت نفت در سال آینده با تحلیلی دقیق از شرایط امروز کشور به گونه‌ای تدوین شود که کشور به مشکل جدی برنخورد.

بحث های راهبردی کمیسیون انرژی و بررسی اهداف، وظایف و دستاوردهای بورس انرژی با حضور مسئولان وزارتخانه های نیرو و نفت و مدیرعامل بورس انرژی، دستور کار دومین نشست کمیسیون انرژی در سه شنبه هفته جاری خواهد بود./ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار