دبير فدراسيون شنا تصريح كرد : اميدوارم اين تيم بهترين بازي خود را مقابل ازبكستان به نمايش بگذارد و بتواند به جمع دوازده تيم برتر جهان صعود كند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران ؛محسن رضواني  اظهار داشت : تيم جوانان در دو مسابقه گذشته خود مقابل تيم هاي ترينيداد و روماني نشان داده اند روند رو به رشدي دارند و زمان چهارم ديدار با روماني كه به تساوي 2-2 انجاميد، بيانگر هماهنگي بيشتر و شكل تيمي بهتر تيم جوانان است.

رضواني افزود : حقيقت اين است كه تيم جوانان بدون مسابقه تداركاتي خارجي به مسابقه جهاني اعزام شد و طبيعي است در روند بازيها بتواند شكل تيمي واقعي خود را بدست آورد.

وي در خصوص همگروهي ايران با تيم هاي روماني و يونان در رقابتهاي جهاني اظهار داشت : تيم هاي روماني و يونان جزو تيم هاي قدرتمند همگروه ايران هستند و نبايد توقع داشته باشيم بتوانيم با اين دو تيم مطرح اروپايي رقابت كنيم اما انتظار داريم كادر فني از اين دو مسابقه براي رسيدن به تركيب اصلي و هماهنگي تيمي لازم استفاده كنند.

 كاپيتان اسبق تيم واترپلو كشورمان در خصوص ديدار حساس و تعيين كننده روز چهارشنبه مقابل ازبكستان كه مي تواند تيم سوم صعود كننده از گروه Cرا مشخص كند يادرآور شد : ازبكستان با تيمي كه چند هفته پيش در مسابقات قهرماني آسيا در امارات بعد از تيم سنگاپور به عنوان پنجمي دست يافت در مسابقات قهرماني جوانان جهان شركت كرده است و از شرايط تيمي خوبي بهره مي برد.

رضواني افزود : "رستم اف" يكي از بهترين بازيكنان جوان ازبكستان است كه در ديدار با ترينيداد به تنهايي پانزده گل به ثمر رساند و تيم ما بايد تدابير لازم براي مهار اين بازيكن را به كار بگيرد. اين بازيكن در يك خانواده واترپلويي رشد كرده و فرزند رئيس فدراسيون ازبكستان است و مادر وي نيز عضو تيم ملي واترپلو شوروي سابق بوده است. شنيده ها حاكي است اين بازيكن در باشگاههاي مجارستان بازي مي كند و طبيعي است كه از آمادگي و توان بدني بالايي برخوردار باشد.

دبير فدراسيون شنا اظهار داشت : البته شايستگي بازيكنان ما فراتر از اين هاست و به اعتقاد من بايك بازي خوب و منطقي مي توانيم ازبكستان را شكست دهيم و به جمع دوازده تيم صعود كنيم.

وي در بخش پاياني سخنان خود با بيان اينكه اين تيم آينده واترپلو ايران را خواهد ساخت تاكيد كرد : قبل از اعزام تيم هم به بازيكنان تيم جوانان گفتم كه شما آينده واترپلو ايران را خواهيد ساخت و فرصت حضور در مسابقات جهاني را بدانيد و نهايت تلاش خود را براي افتخار آفريني براي كشور انجام دهيد.

رضواني تصريح كرد : اين نسل استخوانبندي تيم ملي واترپلو ايران خواهد بود و با اضافه شدن چند بازيكن با تجربه و انجام مسابقات تداركاتي مناسب مي توانيم همين تيم را براي بازيهاي آسيايي 2014 اينچوان كره جنوبي آماده كنيم./با
برچسب ها: واترپلو ، دبیر ، ازبکستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار