نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران گفت: اصولگرايي يک فرهنگ است که نبايد در چند فرد خاص خلاصه شود بلکه بايد دانست اصولگرايان مجموعه‌اي بزرگ در میان قواي سه‌گانه و آحاد مردم هستند که جامعه امروز در انتظار گفتماني جديد از آنها است.

حجت‌الاسلام والمسلمين علي سعيدي در گفتگو با خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، تاريخ انقلاب اسلامي ايران را به سه برهه زماني تقسيم و تصريح کرد: دوره نخست، دوره کارگزاران بود که مسئولان با رويکرد سازندگي، کشور را اداره مي‌کردند؛ البته متأسفانه در اين دوره از پرداختن به مسائل فرهنگي غفلت شده بود.

نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران افزود: در دوره دوم، اصلاح‌طلبان با رويکرد توسعه سياسي و شعار اصلاح‌طلبي به ميدان وارد شدند و وارد آمدن چالش‌هاي زيادي به نظام از خصوصيات اين دوره است.

وي با يادآوري موفقيت‌هاي دوره 10 ساله اصولگرايان اظهار داشت: موفقیت در عرصه فناوری هسته‌ای، تحول در شوراها و مردمي شدن صنايع از دستاوردهاي دولت اصولگرا به شمار مي‌رود.
 
سعيدي مظلوم‌نوازي، عدالت اجتماعي و ساده زيستي را که از شعارهاي بنيانگذار انقلاب اسلامي هستند، الگوي رفتاري اصولگرايي حقيقي برشمرد و تصريح کرد: رفع دوگانگي‌ها و تأثيرگذاري انقلاب اسلامی بر حزب‌الله و حماس و اشاعه ارزش‌های انقلاب به سراسر جهان از نتايج حکومت اصولگرايان است.

وي  با تاکید بر اینکه تفکر اصولگرايي، طيف عظيمي از جامعه را شامل مي‌شود، ادامه داد: عموم ملت ايران به حاکميت ديني و تبعيت از ولايت فقيه اعتقاد دارند و شعارهاي مقام معظم رهبری درباره استکبار ستيزي را سرلوحه کارهاي خود قرار داده‌اند.

نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران افزود: متأسفانه اخيراً چالش‌هايي بين اصولگرايان مشاهده مي‌شود که نياز به بازنگري و توجه خواص و بزرگان اصولگرا براي از ميان برداشتن اين چالش‌ها دارد.
 
سعيدي اصولگرايي را يک فرهنگ دانست و خاطرنشان کرد: اصولگرايي نبايد در چند فرد خاص خلاصه شود، بلکه بايد دانست که اصولگرايان مجموعه‌اي بزرگ در میان قواي سه‌گانه و آحاد مردم هستند که جامعه، امروز در انتظار گفتماني جديد از آنها است.

وي تصريح کرد: گفتمان اصلاح شده اصولگرايي بايد از جاذبه، نوآوري، ظرفيت و پاسخگويي لازم برخوردار باشد و راه رسيدن صحیح به خواست ملت، بررسي ناهماهنگي‌ها توسط بزرگان اصولگرايي و ارائه راهکار جديد به مردم است، زيرا مردم با اشراف به دستاوردهاي غيرقابل مقايسه اصولگرايان قطعا از آنان رويگردان نخواهند بود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار