حدود دو سال پيش بود كه "خانم پارازيت" ادعاي مضر بودن امواج پارازيت را با كمك برخي رسانه‌هاي داخلي و در ميان شادي و شادماني رسانه‌هاي معاند در سطح جامعه مطرح كرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، ماجرا از آن جایی آغاز شد که حدود دو سال پيش، خانمی که به "خانم پارازیت" معروف شده است، ادعاي مضر بودن پارازيت را با كمك برخي رسانه‌هاي داخلي و خارجي همفكرش در سطح جامعه مطرح كرد.


اين ادعا، فضاي سوء استفاده سياسي را در بين معاندان نظام جمهوري اسلامي ايران به وجود آورد به طوري كه جا دارد اين مساله در نهادهاي قانوني به عنوان طرح ناقض امنيت ملي مطرح شده و از طريق نهادهاي ذي‌ربط پيگيري شود تا ديگر شاهد اينگونه موضوعات بي پايه و اساس و بدون ارائه دليل و مدرك خاص نباشيم.

*رسانه‌‌‌ها و ادعاهای خانم پارازیت

پس از ادعای خانم پارازیت که بارها به تکرار اين ادعاها بسنده کرده و هرگز دلیلی به اثبات ادعاهایش ارائه نکرده است، رسانه‌های مختلف داخلی دست به کار شده و از این خانم مدعي خواستند تا اسناد و مدارک خود را -که لابد با استناد به آن‌ها چنین ادعایی دارد- ارائه کند.

اما اكنون پس از گذشت 120 روز از در خواست رسانه‌هاي مختلف مبني بر ارائه سند در خصوص اين ادعاي دشمن شادكن كه خوراك رسانه‌اي معاندين و ضد انقلاب را تهيه و دست‌آويزي براي آنها شده است مي‌گذرد، ولي درخواست اين رسانه‌ها كه براي تنوير افكار عمومي تلاش مي‌كنند كما كان بي پاسخ مانده است!!

رسانه‌هاي مختلف در راستاي انتشار اخبار واقعي، اعلام آمادگی کردند که حاضرند بدون هر گونه سانسور تمام اسناد و مدارک خانم پارازیت در خصوص مضر بودن پارازیت را منتشر کنند.

باشگاه خبرنگاران نیز یکی از اين رسانه‌ها بود، که ضمن پیگیری موضوع، اعلام آمادگی کرد که هر گونه سند و مدرک خانم پارازیت را بدون هیچ کم و کاست منتشر كند، امري كه با وجود پيگيري‌هاي مستمر باشگاه خبرنگاران از سوي خانم پارازيت بي پاسخ ماند و اين فرد هيچ گاه مدارك و مستندات واهي خود را در اختيار اين رسانه قرار نداد.

در این میان یک سایت خبری نيز برای انتشار مستندات خانم پارازیت در سایت خبری خود "بنر سوال" نصب کرد که خانم پارازیت مستندات خود در خصوص مضر بودن امواج پارازیت را منتشر کند ولی بعد از گذشت 65 روز از این اقدام و عدم پاسخ از طرف خانم پارازیت این بنر را برداشت.

این سایت در خصوص برداشتن بنر خود نوشت:"65 روز پیش در 23 شهریور ماه، خبری منتشر کردیم با تیتر "خانم مدعی یافته‌های علمی مضر بودن پارازیت را منتشر کنید" سوالی که البته همچنان از سوی خانم پارازیت بی‌پاسخ مانده است و این شائبه را در برخی اذهان ایجاد کرده که وی با هدف قرار دادن احساسات مردم و ایجاد التهاب، در پی گرفتن ژست انتخاباتی برای مطرح کردن خود در بین کاندیداهای احتمالی آینده ریاست جمهوری بوده است".

البته در حال حاضر 120 روز از اين ماجر مي‌گذرد كه هرگز پاسخي از سوي خانم مدعي ارائه نشده است.

باشگاه خبرنگاران در آخرین گزارش خود صراحتا اعلام کرد "در راستای شفاف‌سازی و آگاهی بخشیدن به مردم آماده است تا هر گونه سند علمی معتبر در خصوص مضر بودن امواج پارازیت را منتشر کند".

ناگفته نماند خانم مدعی نه تنها هیچ سند و مدرکی در اختیار رسانه‌های داخلی و از جمله باشگاه خبرنگاران قرار نداد حتی به رسانه‌های خارجی نیز که با تمام توان ادعاهای این خانم را منتشر می‌کردند سندی ارائه نکرد!

*خانم مدعی و پاسخ به سوالی در خصوص "خانه ايران در پاريس"

خانم پارازيت، شما كه با انبوه تقاضاي رسانه‌ها و افكار عمومي مبني براثبات ادعاهايتان در خصوص مضر بودن امواج پارازيت روبه رو شديد ولي به آنها پاسخ نداديد، اكنون به اين سوال باشگاه خبرنگاران خوب گوش كرده و به آن پاسخ دهيد.

سوال باشگاه خبرنگاران در خصوص يك خانه‌اي تحت عنوان " خانه ايران در پاريس" است، كه اين روزها به "خانه اعراب در پاريس" تبديل شده است!!!

اصلا خانم پارازیت، شما در خصوص "خانه ایران در پاریس" چیزی می‌دانید؟ خانه‌اي كه در گران قيمت‌ترين خيابان جهان يعني شانزليزه پاريس قرار دارد ولي به همت همسر شما به باد داده شده و هم اكنون اعرابي از جنس قطر در آن جولان مي‌دهند.


تصوير خانه ايران در پاريس در اوايل انقلاب

همان خانه‌اي كه همسر شما با زد و بند اقتصادي و ماجراهاي پشت پرده باعث شد تا از اين مكان به جاي بهره‌وري مثبت براي ايران و ايراني، اشخاصي كه هيچ ربطي به ايران ندارند سوء استفاده كنند.


خانم پارازیت آیا بین آقای "م" و "خانه ایران در پاریس" و یک فرد قطری رابطه‌ای وجود دارد؟ بعید است که ندانید!



تصوير خانه ايران در پاريس در اوايل انقلاب

"خانه ایران در پاریس" را حتما می‌شناسید، خانه‌ای که سرمایه ملی ایران در پاريس است، البته اشتباه شد سرمایه ملی ایران در پاریس بود!



تصوير خانه ايران در پاريس


خانم پارازیت، صراحتا اعلام كنيد آیا همسر شما نقشی در هدر رفتن سرمایه خانه ایران در پاریس داشته است؟



تصوير خانه ايران در پاريس



*داستان خانه ايران در پاريس به زودي در باشگاه خبرنگاران


تصوير خانه ايران در پاريس


باشگاه خبرنگاران در قامت رسانه به خانم پارازیت توصیه می‌کند، پاسخ این سوال را برای شفافیت ذهن افکار عمومی پاسخ دهد.


جديدترين تصوير خانه ايران در پاريس

البته باشگاه خبرنگاران اسناد و مدارک متقنی در خصوص رابطه آقای " م" با خانه ايران در پاريس و یک باند پاريسي نشين را در اختیار دارد که ترجيح مي‌دهد خانم پارازيت خود به آن سوال پاسخ دهد، در غير اين صورت برای روشن شدن افکار عمومی تمامی اسناد مربوط به اين سرمايه ملي از دست رفته را منتشر خواهد کرد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۱۴ آذر ۱۳۹۱
خانواده هاشمی در مورد این مطلب بیانیه بدهد که به چه علت شوهر این خانم را از دست طلبکاران رهانده ؟ این 10 میلیون دلار چه شد ؟
Iran (Islamic Republic of)
ژیلا
۱۸:۰۴ ۱۴ آذر ۱۳۹۱
من شمارا قبول ندارم ولی از اینکه این خانم و شوهرش پول ملت را برای خود خرج میکنند متنفرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۱۴ آذر ۱۳۹۱
ما یاد گرفتیم که اصلاح طلب یعنی فاسد یعنی دزد یعنی مزدور انگلیس یعنی غارت گر یعنی ذلیل عرب های خلیج فارس یعنی....
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۸:۰۱ ۱۴ آذر ۱۳۹۱
چرا این اصلاحطلبان همیشه فساد طلب این همه خباثت دارند معلوم شد که چرا انگلیسی های خبیث از اینها حمایت میکنند
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۷:۵۹ ۱۴ آذر ۱۳۹۱
واقعا شوهرش 10میلیون دلار از دولت اصلاحات گرفته ؟؟؟ چی کار کرد چرا کسی پاسخگو نیست باشگاه عزیز لطف کن این موضوع را پیگیری کنید یعنی چی اینها از جان مردم چی میخواهند ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
علیزاده
۱۵:۴۱ ۱۴ آذر ۱۳۹۱
شوهر این خانم زمان ریاست جمهوری هاشمی در فرودگاه تهران دستگیر شده بود بخاطر کلاهبرداری در لندن رییس جمهور وقت وی را آزاد کرد حالا این حرفهایش در مورد پارازیت ادای دین به لندن نشینان است کارش نداشته باشید
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۵:۳۷ ۱۴ آذر ۱۳۹۱
خوبه خانم پارازیت بفرمایند شوهرش از تاراج بیت المال چقدر گرفته ؟؟ لا اقل یکمی از آن را بده ما ضد پارازیت درست کنیم
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۳۰ ۱۴ آذر ۱۳۹۱
خانه ایران در پاریس که سهله اینها یعنی اصلاح طلبان بیش از اینها را به اربابانشان واگذار کرده اند
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۵:۲۸ ۱۴ آذر ۱۳۹۱
خانم پارزیت چقدر از اربابت انگلیس و بی بی سی گرفتی که اراجیف را بگویی؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۴ آذر ۱۳۹۱
معلومه که به انگلیسی ها خیلی فشار اومده که به عواملش مثل این خانم گفته که علیه پارازیت صحبت کنند
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۲۳ ۱۴ آذر ۱۳۹۱
نکنه دو باره شوهرش در لندن کلاه کسی را برداشته وگروگان شده که آزادی وی را اینچنین خواسته اند که راجع به پارازیت بگوید ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۵:۲۰ ۱۴ آذر ۱۳۹۱
خب است خانم م - ا توضیح دهد که چقدر از بی بی سی گرفته این حرف ها را بزند ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
حمید115
۱۵:۱۹ ۱۴ آذر ۱۳۹۱
این خانم نماینده مردم در شورای شهر نیست بلکه نماینده انگلیسی های خبیث است در ایران که جلو ی یاوه گویی های آنها در بی بی سی را نگیریم!
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۵:۱۶ ۱۴ آذر ۱۳۹۱
خانم پار‌ابتکار لطفا توضیح دهند که در زمان تصدی یک سازمان به برخی از عمال خلیج فارس اجازه میدادند که در کشورمان هوبره شکار کنند این را پاسخ بدهد نه کور کردن انگلیس را !
Iran (Islamic Republic of)
حمید115
۱۵:۱۴ ۱۴ آذر ۱۳۹۱
این خانم بجای پرداختن به دستور انگلیسی ها برای متوقف کردن پارازیت به این سوال جواب دهد که چرا وبرای چی سال 1379 یکصد میلیون تومان خاتمی از پول این ملت رابه شوهرش داد که کلاه برداریش در لندن را پرداخت کند ؟؟ آن موقع 100ملیون یعنی 10 میلیون دلار!!!!
United States of America
Nima
۰۰:۲۰ ۱۴ آذر ۱۳۹۱
باعث شرم است که اینگونه با احساسات مردم بازی میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۱۳ آذر ۱۳۹۱
باسلام
بهتر است در جهت تنویر افکار عمومی دولت پیش قدم شده و با دعوت از یک تیم بین المللی متخصص و بی طرف نسبت به بررسی موضوع اقدام و نتیجه را در رسانه های عمومی اعلام نماید که در این صورت جای هیچگونه شک و شبهه در اذهان عمومی باقی نمانده و جایی نیز برای مانورهای تبلیغاتی باقی نمیماند
Iran (Islamic Republic of)
موج
۱۳:۱۰ ۱۳ آذر ۱۳۹۱
اسم معصوم این خانم را مطرح کنید.
Iran (Islamic Republic of)
حقیقت
۱۲:۵۰ ۱۳ آذر ۱۳۹۱
مثل اینکه خانم دکترای ایمونولوژی گرفتار فرمایش بدون سندشون شدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۱۳ آذر ۱۳۹۱
رفتی سفر مارم ببر......
برج ایفل مارم ببر.........
خانه ایران مارم ببر.......
اِ اِ اِ اِ ببخشيد خونه عربا مارم ببر........
Iran (Islamic Republic of)
sina
۱۱:۵۲ ۱۳ آذر ۱۳۹۱
خانم پارازیت شما که مستندات راجع به مضرات پارازیت ندارید لطفا وارد مسائل این چنین نشوید اصلا کی گفته ضررداره هیچ ضرری نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۱۳ آذر ۱۳۹۱
بد نیست خانم پارازيت به جای سیاسی بازی، یک مقدار محلات علمی بخوانند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۱۳ آذر ۱۳۹۱
خانم پارازيت فعلا اون چیزی که برای ما مردم، کهنسالان، خانم های باردار و کودکان مضر است آلودگی هوای تهران است که اصلی ترین دلیل آن آلودگی ناشی از تردد و تراقیک سنگین وسائط نقیله است.
آخرین اخبار