حضور سرزده سلیمانپور فرمانده رباط کریم در شهرداری پرند همه را غافلگیر کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،‌وقت قبلی برای دیدار با یکی از معاونت های شهرداری پرند و این پا و آن پا کردم برای صحبتی کوتاه با مدیر روابط  عمومی و سرزده به اتاق های شهرداری مراجعه کردم که خالي از کم لطف نیست.
بسته بودن درب اتاق شهردار و جمعیت پشت آن غیرمنتظره است. خصلت خبرنگاری جوشش می کرد و از حضور سرزده فرمانده مطلع شد.
سینی های چای به نوبت و با فاصله زمانی وارد اتاق می شد و خالی می گشت مساله مهمی بود.
فرمانده برای بررسی عملکرد شهرداری پرند سرزده آمده بود بعد از بازدید فرماندار از همه بخش ها و قسمت های شهرداری فرصتی کمیاب برای گفتگو  با ایشان فراهم شد.
سلیمانپور فرماندار رباط کریم در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،در مورد عملکردهای شهرداری پرند در این مدت کوتاه گفت: بازرسی ها و بررسی ها نشان داد که شهرداری پرند از بدو استقرار تا فرمان صدور مجوز تاسیس شهرداری کارهای خوبی انجام داده است.
وی با بیان اینکه انجام هر کار و خدمتی به مردم نیازمند منابع و امکانات است ادامه داد: شهرداری تازه تاسیس پرند با توجه به محدودیت های زمانی و منابع مالی توانسته است در راستای خدمتگزاری به مردم گام های موثری بردارد و اقدامات خوبی نیز صورت گرفته است.
سلیمانپور بی مهری ها و کم توجهی نسبت به پرند را به علت نیازهای زیاد این منطقه و گفت: حجم اقداماتی که در زمینه های مختلف و فعالیت های زیر ساختی مثل آب، برق و گاز و تاسیسات روبنایی صورت گرفته، نشان از توجه و اهمیت پرند برای همه مسئولین شهرستانی و استانی و حتی کشوری دارد.
وی ادامه داد: فاصله کم نیازهای مردم با امکانات و رفاه موجود پذیرفتنی اما بی مهری نیست و با توجه به سیاست دولت و طرح مسکن مهر تمام نواقص و کمبودها جبران خواهد شد.
گفتنی است: هر درب بسته ای منفی و بد نیست، گاهی پشت درب های بسته تصمیمات مهمی را برای جمعیت بزرگی می گیرند.
تایید و نگاه مثبت فرمانداری به شهرداری پرند خبرهای خوش تری از روزهای آینده به گوشمان می رساند و تمام عقربه های ساعت که پشت درب اتاق شهردار به سرعت دویده بود جبران حال شد./ل
برچسب ها: شهردار ، پرند ، رباط کریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار