ابن قاسم در خصوص وضعيت آرش افشين گفت:افشين بعد از بازي با نفت تهران به همراه نماينده باشگاه عازم فرانسه مي شود تا در تمرينات تيم ليل فرانسه حاضر شود.

ابن قاسم سرپرست تيم فوتبال فولاد خوزستان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود:‌آرش افشين قرار بود دو هفته در تمرينات تيم ليل فرانسه شركت كند كه به خاطر تيم ملي مجبور شد كه يك روز و نيم در آنجا باشد با اينكه مدت كمي در تمرينات ليل حضور داشت اما مورد تائيد كادر فني تيم از لحاظ فني قرار گرفته است.
سرپرست فولاد خوزستان در ادامه بيان داشت: آرش افشين بعد از تست فني در ليل فرانسه به ايران آمد و بدون استراحت به تمرينات تيم ملي رفت اما كي روش وي را از ليست تيم ملي خط زد و اقدامش معقول نبود.
وي بيان داشت:‌مسئولان تيم فولاد خوزستان در تماس تلفني با باشگاه ليل فرانسه توافقات اوليه براي حضور افشين در اين تيم فرانسوي را انجام دادند افشين و نماينده باشگاه تنها براي مراحل قانوني ثبت قرارداد به فرانسه مي روند.
ابن قاسم در خصوص بازي تيم فولاد مقابل نفت تهران گفت: الحمداله وضعيت تيم بعد از دو برد دلچسب مقابل تيم هاي بالاي جدولي بهتر شده است ما قصد داريم سه امتياز بازي مقابل نفت تهران را كسب كنيم تا جايگاه سوم خود را در پايان نيم فصل اول قطعي كنيم.
وي در ادامه اظهار داشت: نفتي ها برخلاف تيم ما در ابتداي فصل نتايج خوبي گرفتند فركي سرمربي تيم هم توانست با برطرف كردن نقاط ضعف شرايط تيم را به تدريج بهبود ببخشد.
وي درباره انتقال بازيكنان فولاد به تيم هاي خارجي گفت: علاوه بر آرش افشين دو بازيكن خوب ما هم مدنظر باشگاه هاي فرانسوي هستند همچنين مسئولان فولاد در حال رايزني با كشورهاي صاحب سبك در فوتبال هستند تا در زمينه فوتبال پايه اقدامات مثبتي بين دو طرف انجام شود.
گفتني است، تيم فوتبال فولاد خوزستان در هفته هفدهم بايد به مصاف تيم فوتبال نفت تهران برود و با پيروزي در اين بازي مي تواند مقام سومش را تثبيت كند./با

برچسب ها: افشین ، ابن قاسم ، خوزستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار