سجاد هاشمي آهنگري براي پيگيري تمريناتش راهي جزيره كيش شده و در اين شهر اردو زد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، سجاد هاشمي آهنگري يكي از ورزشكاراني بود كه با ورودي المپيك فاصله ميليمتري داشت ولي بعد از تغيير ركوردهاي ورودي المپيك او هم توانست در جمع ورزشكاران المپيكي قرار بگيرد.

سجاد هاشمي آهنگري اولين ورزشكار در تاريخ دو و ميداني كشورمان است كه تا به حال توانسته راهي رقابتهاي المپيك شود به همين دليل فدراسيون دو و ميداني براي حفظ آمادگي بدن او تجهيزات ويژه اي را انديشيده اند.

گفتني است، وي براي حفظ آمادگي خود و برپايي اردوي يك ماهه در كيش عازم اين جزيره شد.

هاشمي در اين خصوص به خبرنگارباشگاه خبرنگاران گفت: براي حضور قدرتمند و در خور شان و منزلت ايران اسلامي و دو وميداني كشور در المپيك لندن با تمام توانم تمريناتم را ادامه مي‌دهم و دوران بدنسازي و آمادگي خود را از دو ماه پيش و پس از رفع دوران مصدوميتم آغاز كرده ام.

نخستين المپيكي ايران در ماده 400 متر تصريح كرد: در فرصت باقيمانده تا شروع المپيك تمريناتم را به طور منظم در تبريز و اردوهاي مختلف ادامه خواهم داد تا با آمادگي بيشتر در اين بازي ها حضور پيدا كنم.

هاشمي در خصوص مسابقات قهرماني آسيا خاطرنشان كرد: قبل از آغاز بازي هاي المپيك در مسابقات قهرماني آسيا نيز حضور خواهم يافت و اردوي كيش نيز از ديگر برنامه هايم در اين مدت باقيمانده خواهد بود.

شايان ذكر است كميته فني فدراسيو دو و ميداني ركورد b ورودي المپيك در ماده 40 ثانيه و 70 صدم ثانيه را به 40 ثانيه و 90 صدم ثانيه نيز تغيير داد و سجاد هاشمي به اين ترتيب المپيكي شد./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار