پیشکسوت تبم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان در 11 هفته ابتدایی لیگ بازی کردند این تیم فراز و نشیب‌ زیادی داشت و انتظارات را برآورده نکرد اما در سه بازی اخیر بهتر ظاهر شده و نتایج به نسبت خوبی گرفته است.

پایان رافت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: پرسپولیسی‌ها باید بازی خوبی مقابل تراکتورسازی انجام دهند تا طرفدارانشان را راضی کنند امیدوارانه به بازی های نیم فصل دوم بیندشیند.

وي در خصوص عملکرد تیم فوتبال تراکتورسازی بیان کرد: تراکتوری‌ها نسبت به پارسال افت کردند اما همچنان مدعی قهرمانی لیگ دوازدهم هستند. این تیم در حدود 90 درصد ترکیبش را حفظ کرده و چند بازیکن خوب هم به این تیم تبریزی اضافه شدند و قدرتشان چند برابر شده است.

رافت تصریح کرد: به هر حال هر دو تیم طرفداران پرشوری دارند و به نظرم این بازی با حضور هواداران خاطره انگیز خواهد شد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره حضور اندک تماشاگران در استادیوم‌ها گفت: به هر حال علاوه بر باخت تیم ملی مقابل ازبکستان، سرمای هوا هم مزید بر علت شده و تماشاگران کمی به ورزشگاه‌ها می‌آیند.

رافت در ادامه اظهار داشت: فوتبال بدون حضور هواداران جذابیتی ندارد. آنها با تشویق هایشان انرژی مثبت به بازیکنان می‌دهند و در ارائه یک بازی زیبا توسط تیم محبوبشان تاثیر گذارند. مسئولان امکانات ورزشگاهها را از لحاظ بهداشتی و گرمایشی باید فراهم کنند تا تماشاگران بدون مشکلی به استادیوم‌ها بیایند.

وی درباره راهکار پرسپولیس برای شکست تراکتور سازی گفت: بازیکنان تراکتورسازی به خاطر پخش مستقیم بازیشان به طور حتم پر انرژی، دونده و با انگیزه دو چندان مقابل پرسپولیس بازی خواهند کرد. به خاطر همین پرسپولیس ها مانند دو بازی گذشته شان باید با تمرکز بالا و روانتر بازی کنند. اگر بازی گره نخورد سرخپوشان توانایی شکست تراکتور را در آزادی دارند.

وی درباره عملکرد ضعیف شهاب گردان در درون دروازه پرسپولیس بیان کرد: پرسپولیس در درون دروازه‌ دچار ضعف است. دروازه بان نقش مهمی در بالا بردن شرایط روحی و روانی هم بازیهایش دارد و نزدیک به 80 درصد دریافت گل تقصیر دروازه بان و مابقی مربوط به دیگر بازیکنان است.

رافت در ادامه بیان کرد: شهاب گردان نتوانسته شرایطش را با باشگاه پرسپولیس وقف دهد و به نوعی اشباع شده است.

وی باید از فرصت به وجود آمده برای حضور در دروازه پرسپولیس نهایت استفاده را کند و هر چه سریعتر به روزهای اوجش بازگردد.

وی درباره افتتاح دانشگاه علمی کاربردی پرسپولیس گفت: اطلاع چندانی از فعالیت دانشگاه علمی کاربردی پرسپولیس ندارم. امیدوارم این دانشگاه بتواند تاثیر مثبتی بر روند تیمی سرخپوشان داشته باشد.

رافت خاطر نشان کرد: اگر پرسپولیس ها بتوانند نقاط ضعفشان را در تعطیلات نیم فصل دون برطرف کنند و بازیکنان خوبی در پست هافبک به خدمت بگیرد و به طور حتم می‌تواند در بازیهای نیم فصل دوم جبران ناکامی‌ها را کند و جزو بالانشین‌های لیگ برتر قرار بگیرد.

گفتنی است: پرسپولیس‌ها در آخرین بازی نیم فصل اول باید به مصاف تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز بروند. به نظر می‌رسد تقابل دو سرمربی پرتغالی با هم به خواست بازی روز دوشنبه بیافزاید./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار