فيلم سینمایی«پرواز بادبادکها» در سومین حضور بین المللی خود توسط موسسه رسانه های تصویری، به عنوان تنها نماینده سینمای ایران در جشنواره بین المللی فیلم کودک ونوجوان المپیای یونان به نمايش درخواهد آمد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي موسسه رسانه‌هاي تصويري، پانزدهمین دوره جشنواره بين المللی فیلم کودک ونوجوان المپیای یونان از روز 11 آذرماه به مدت یک هفته در بخشهای مستند، انیمیشن و داستانی برپا می باشد و فیلم سینمایی «پرواز بادبادکها» در بخش ( مسابقه ) و در کنار 51 فیلم از کشورهایی همچون آمریکا، انگلیس، ترکیه، آلمان، فرانسه، ژاپن، هلند، نروژ و... به نمایش گذاشته خواهد شد.

در این جشنواره به غیر از تاج زیتون وحشی که به بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه تعلق می گیرد جوایز دیگری از جانب سازمان های یونیسف ، مرکز بین المللی فیلم کودکان ونوجوانان و انجمن فیلم کودکان اروپا نیز به بهترین ها اهدا خواهد شد.

فیلم «پرواز بادبادکها» داستان واقعیت هایی از روزگار دشوار دانش اموزان یک دهکده دور افتاده و معلمی  است که با ورود به دنیای این دانش آموزان فراز و نشیب ها را به همراه آنها از سر می گذراند.

بر اساس این گزارش در طی هفته جاری نیز، «فیلم پرواز بادبادکها» به همراه «فیلم زندگی خصوصی آقا وخانم  میم» که عرضه و پخش بین المللی آنها بر عهده موسسه رسانه های تصویری می باشد، به عنوان تنها نمایندگان سینمای ایران در جشنواره بین المللی فیلم قاهره، در بخش مسابقه  به نمایش در خواهند آمد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار