پرویز هادی و محمد رضا آذرشکیب آزادکاران وزن 120 کیلوگرم کشورمان در دور نخست رقابتهای بین المللی کشتی آزاد به مصاف هم می روند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، رقابتهای بین المللی کشتی آزاد جام علی علی اف روسیه از دیروز و با حضور کشتی گیرانی از کشورهای مختلف از جمله ایران، روسیه، اوکراین، ازبکستان، بلاروس، آذربایجان و قزاقستان در شهر ماخاچ کالا مرکز جمهوری داغستان روسیه برگزار می شود.

در روز نخست این رقابتها سه نماینده از روسیه به مقام قهرمانی رسیدند و از کشتی گیران میهمان تنها دیوید صفریان از ارمنستان و احسان امینی توانستند صاحب مدال برنز شوند.

همچنین از مهمترین مبارزات وزن 55 کیلوگرم این رقابتها میتوان به شکست محمد طهماسبی زاده از ایران مقابل آرتم کبک از روسیه اشاره کرد. یوری لدنف از اوکراین نیز در این وزن حضور داشت.

در وزن 66 کیلوگرم 30 کشتی گیر شرکت داشتند که شلوغ ترین وزن این رقابتها است و در وزن 84 کیلوگرم شامیل کودیما ماگمداف که به قهرمانی این وزن رسید عضو تیم جوانان روسیه در رقابتهای جهانی تایلند بود.

در روز دوم این رقابتها مسابقات اوزان 60، 74، 96 و 120 کیلوگرم برگزار می شود که تیم ایران نه نماینده دارد و در مهمترین مبارزه بنا به اعلام کادر فنی تیم ملی پرویز هادی و آذرشکیب در دور اول و در وزن 120 کیلوگرم به مصاف هم می روند./با
برچسب ها: کشتی ، هادی ، آذرشکیب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار