معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر كشور گفت: با پیگیری های انجام شده تا پایان امسال 250 نفر از نیروهای این نهاد در 31 استان به طور قراردادی استخدام می شوند كه سهم كهگیلویه و بویراحمد پنج نفر است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج 'امیرحسین آزادی وفا' در حاشیه آیین تودیع و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر كهگیلویه و بویراحمد در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج در یاسوج افزود: این استخدام با برگزاری آزمونی دو مرحله ای انجام می شود كه مرحله اول این آزمون روز جمعه 17 آذر 91 و مرحله دوم آن نیز دی ماه امسال برگزار خواهد شد.
وی بیان كرد: اولویت شركت در این آزمون با آن عده از امدادگران جمعیت هلال احمر استان های كشور است كه بیش از 15 روز در پایگاه های امداد و نجات جاده ای اقامت دائم داشته و به آسیب دیدگان ناشی از سوانح كمك رسانی كرده باشند.
آزادی وفا بدون اشاره به آمار و اعتبار هزینه شده، اظهار كرد: اولویت برنامه های جمعیت هلال احمر كشور در سال 91 تكمیل و افتتاح پروژه های نیمه تمام در 31 استان است.
وی عنوان كرد: در این زمینه تاكنون هیچگونه اعتباری بین جمعیت هلال احمر 31 استان كشور توزیع نشده كه این امر بزودی و پس از سیر مراحل قانونی انجام خواهد شد./س
برچسب ها: جمعیت ، هلال ، احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.