"سیرشا یونا رونان"، "آلیسیا ویکاندر" و "گابریلا وایلد" سه کاندید تصاحب نقش سیدرلا در پروژه ی جدید دیزنی هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از کالیدر؛ پس از اینکه اعلام شد "کیت بلانشت" در حال مذاکره برای ایفای نقش نامادری شیطان صفت "سیندرلا" در پروژه جدید دیزنی است.



کمپانی دیزنی اعلام کرد که "سیرشا یونا رونان"، "آلیسیا ویکاندر" و "گابریلا وایلد" سه کاندید تصاحب نقش سیدرلا در پروژه ی جدید دیزنی هستند.



بنابراين گزارش؛"سیرشا یونا رونان" هنرپیشه ایرلندی است که در کارنامه کاری خود فیلمهای "هانا"(2011) و "مسیر بازگشت"(2010) را دارد، وی همچنین جایزه ساترن(2009) برای فیلم "استخوان‌های دوست‌داشتنی" بخ خود اختصاص داد.



همچنين؛ "آلیسیا ویکاندر" هنرپیشه ی سوئدی نفر بعدی این لیست است که در کارنامه کاری خود فیلمهای " امور سلطنتی"(2012)، " آناکارنینا" (2012) و "پسر هفتم"(2013) را دارد.



لازم به ذكر است؛ "گابریلا وایلد" نفر سوم این لیست هنرپیشه انگلیسی است که در کارنامه کاری خود فیلمهای " سه تفنگدار"(2011)، " خانه تاریک" (2012) و "کری" (2013) را دارد.
همچنين؛ کارگردانی این اثر را "مارک رومانک" برعهده دارد که در کارنامه خود فیلم "هرگز رهایم مکن" را با بازی "کیرا نایتلی" و "اندرو گارفیلد" دارد.
تهیه کنندگی این فیلم را نیز "سیمون کینبرگ" که پیش از این تهیه کنندگی و فیلمنامه نویسی "مردان ایکس" را برعهده داشته، انجام خواهد داد.
گفتني است؛ این فیلم از روی فیلمنامه ای نوشته "آلین بروش مک کنا" که در سال 2010 نوشته شد و تصحیح "کریس ویتز" ساخته می شود و هنوز تاریخ شروع فیلمبرداری و اکران این فیلم اعلام نشده است./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار