نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت لوازم خانگی برگزار می شود

دبیر همایش و نمایشگاه توانمندی های صنعت لوازم خانگی از برگزاری نخستین نمایشگاه توانمندی های صنعت لوازم خانگی ایران و همايش تبيين جايگاه اين صنعت خبر داد.

حمید رضا غزنوی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت:این نمایشگاه در هفت گروه کالایی شامل یخچال فریزر و ساید بای ساید، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، بخاری گازی و شومینه، لوازم خانگی کوچک، کولر و آبگرمکن تولید داخل را در حوزه لوازم خانگی به نمایش می گذارد.

وی گفت:این نمایشگاه به همت چهار انجمن تولیدکننده لوازم خانگی در راستای پشتیبانی از مصوبه اخیر دولت مبنی بر عدم ثبت سفارش و واردات لوازم خانگی و همچنین ارائه توانمندی ها و دستاوردهای تولیدکنندگان این حوزه از یکشنبه 12 آذرماه لغایت چهارشنبه 15 آذرماه جاری در مرکز همایش های وزارت کشور در فضایی بالغ بر 1500 متر مربع برپا می شود.

غزنوی در خصوص برنامه های جنبی این نمایشگاه گفت:از آنجا که صنعت لوازم خانگی دومین صنعت اشتغالزای کشور است و در حال حاضر بالغ بر یک میلیون نفر در این حوزه مشغول به فعالیت هستند، بنابراین دبیرخانه این نمایشگاه با هدف بررسی و تبیین نقش و جایگاه لوازم خانگی کشور و همچنین ارائه طرح های حمایتی برای زمینه سازی صادرات محصولات داخلی به بازارهای خارجی همایشی تخصصی را برگزار می کند.

گفتني است در اين نمايشگاه 50 شركت داخلي فعال در حوزه لوازم خانگي حضور دارند./عب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار