رئيس اتحاديه فروشندگان لوازم خانگي استمرار ممنوعيت واردات لوازم خانگي را تکذيب کرد.

محمد طحان پور رئيس اتحاديه فروشندگان لوازم خانگي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان مطلب بالا گفت: سياست ممنوعيت واردات لوازم خانگي خارجي کاملا موقتي بوده و تنها تا يک هفته اعمال شده است.

وي افزود: کليه کالاهاي لوازم خانگي که در داخل کشور توليد نمي شود بدون هيچ محدوديتي وارد شده و منعي در اين زمينه وجود نخواهد داشت.

وي با اشاره به اينکه آن دسته از کالاهاي لوازم خانگي که در کشور توليد مي شود براساس سياست ممنوعيت واردات از واردات آن جلوگيري به عمل مي آيد اظهار داشت: کالاهايي نظير اجاق گاز و آبگرمکن از جمله کالاهايي هستند که سياست ممنوعيت واردات در موردشان اجرا مي شود.

گفتني است، 10 روز پيش وزارت صنعت، معدن و تجارت با اعلام لوکس بودن لوازم خانگي خبر از ممنوعيت واردات اين کالاها داد که پس از آن با بررسي بازار و نياز کشور به لوازم خانگي وارداتي اعلام شد که کالاي لوازم خانگي جزو کالاهاي لوکس تلقي نمي شود و بنابراين سياست منع واردات در مورد اين کالاها کاملا موقتي خواهد بود.

طحان پور با  اشاره به اينکه طي 2 هفته اخير هيچگونه افزايش قيمتي در بازار لوازم خانگي روي نداده است اظهار داشت: در 2 ماه محرم و صفر بايد منتظر کاهش بيش از پيش قيمت ها در بازار لوازم خانگي باشيم.

لازم به ذکر است، طبق اظهارات رئيس اتحاديه فروشندگان لوازم خانگي فردا خبر آزادسازي واردات لوازم خانگي به صورت فراگير اعلام خواهد شد./عب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار