سخنگوي کميسيون حقوقي و قضايي مجلس گفت: لايحه مجازات اسلامي پس از رفع ايرادات مطروحه از سوي شوراي نگهبان در کميسيون حقوقي و قضايي نهايي و براي تاييد به شوراي نگهبان ارسال شد.

محمد علي اسفناني نماينده مردم فريدون‌شهر، فريدن و چادگان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نهايي‌شدن لايحه مجازات اسلامي در کميسيون متبوعش گفت: لايحه مجازات اسلامي هفته گذشته پس از رفع ايرادات مطروحه از سوي شوراي نگهبان در کميسيون حقوقي و قضايي نهايي و براي تاييد به شوراي نگهبان ارسال شد.

وي در ادامه تصريح کرد: لايحه آيين دادرسي نيز پس از رفع ايراداتي که از سوي شوراي نگهبان به اين لايحه وارد شده است درکوتاه‌ترين فرصت در کميسيون نهايي و براي ابلاغ به شوراي نگهبان آماده خواهد شد .
 
سخنگوي کميسيون قضايي و حقوقي مجلس همچنين اظهار داشت: لايحه حمايت از خانواده نيز در دستور کار اين کميسيون است و پس از رفع دو ايراد شوراي نگهبان به اين مرجع ابلاغ خواهد شد.
 
اسفناني در پايان از بررسي لايحه جايگزين حبس در كميسيون قضايي خبر داد و تصريح کرد: لايحه جايگزين حبس نيز پس از لايحه حمايت از خانواده در دستور کار کميسيون حقوقي و قضايي قرار مي‌گيرد و قانون دادرسي تجاري نيز از ديگر لوايحي است که در نوبت مقرر به آن پرداخته خواهد شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: لایحه ، کمیسیون ، آیین ، دادرسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار