نایب رئیس کمیسیون فرهنگی گفت: ارائه طرح تحریم صدا و سيماي جمهوري اسلامي به مجلس سناي آمريكا در واقع آشكار شدن خشم سردمداران غرب از جنگ 8 روزه غزه است.

بیژن نوباوه وطن در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران ، درباره طرح پیشنهادی به مجلس سنای آمریکا درباره تحریم صدا و سیما گفت: این امر اتفاق تازه‌ای نیست و پیش از این نيز شاهد قرار دادن اسم رئیس سازمان صدا و سیما در ليست افراد تحریم شده از سوي غرب بوديم.

وی در ادامه با اشاره به سیاست‌های دوگانه آمریکا در قبال ایران افزود: امروز كلينتون اعلام كرد كه خواستار مذاكره دوجانبه با ايران هستند و از سوي ديگر طرح تحريم صداوسيماي جمهوري اسلامي را به مجلس سنا ارائه مي‌كنند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی تصريح كرد: اين تصميم آمريكا در واقع آشكار شدن خشمش از جنگ 8 روزه غزه است در غیر این صورت این افراد عامل قطع برنامه‌های ما در ماهواره هاتبرد هستند و تحریم صدا و سیما تغييري در شرايط ايجاد نمي‌كند.

نوباوه در پايان اظهار داشت: با طرح تحریم صدا و سيماي جمهوري اسلامي تغییری اتفاقي نمي‌افتد چرا که رسانه‌ملی ما همواره در فشار بوده و اخیرا نیز شاهد حمله تروریست‌ها به ساختمان‌های شبكه‌هاي "پرس تي وي" و "العالم" در سوريه بوديم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: مجلس ، تحریم ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار