استاندار اردبیل گفت: راه اندازی مجتمع پتروشیمی اردبیل برای 750 نفر زمینه اشتغال ایجاد می كند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل /  اكبر نیكزاد در بازدید از چند طرح صنعتی اردبیل افزود: مجتمع پتروشیمی اردبیل بزرگترین پروژه صنعت نفت در استان است كه با راه اندازی آن برای بالغ بر یكهزار نفر نیز زمینه اشتغال غیر مستقیم ایجاد خواهد شد.

وی یكی از مطالبات اصلی مردم استان را فعال شدن كارخانه پتروشیمی ذكر كرد كه می تواند با صنایع زیرمجموعه خود زمینه و بستر اشتغال كار آمد و مولد را فراهم كند.

استاندار اردبیل گفت: بهره برداری و راه اندازی این پروژه عظیم رشد و توسعه اقتصادی همه جانبه و ایجاد اشتغال پایدار استان را به دنبال خواهد داشت.

نیكزاد همچنین در بازدید از شركت ابزار سبلان كه در زمینه طراحی و تولید قطعات خودرو و موتور سیكلت فعالیت می كند اظهار كرد: این شركت با 700 نفر اشتغال زایی مستقیم در بخش های مختلف از جمله طراحی و قالب سازی ، تولید قطعات ، آبكاری ، رنگ كاری، مونتاژ ، انبارداری و فروش در سه شیفت كاری به فعالیت خود ادامه می دهد.

وی در بازدید از شركت آریان فولاد صنعت نیز گفت: این شركت كه در زمینه تولید اسكلت های فلزی ، كرومیت ، نبشی و برش كاری فعالیت می كند بخشی از نیاز استان را در محصولات فلزی تامین خواهد كرد.

استاندار اردبیل افزود: برای بالا بردن تولید و ایجاد اشتغال در استان بانكهای عامل باید در پرداخت تسهیلات بانكی با تولید كنندگان همكاری كنند.

نیكزاد همچنین از شركت شیرین عسل كه در زمینه صنایع غذایی فعالیت می كند بازدید كرد و بر تداوم همكاری بیشتر دستگاههای اجرایی و بانك های عامل در راستای رونق و گسترش واحدهای تولیدی تاكید كرد./ب

 

برچسب ها: اردبیل ، راه ، اندازی ، پتروشیمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.