سرپرست فدراسیون اسکیت گفت: نمایندگان برخی از برندهای بین‌المللی تجهیزات اسکیت، برای تبلیغ محصولات خود بدون اطلاع فدراسیون اقدام به برپایی جام‌های زیرزمینی کرده و با این ‌کار با جان جوانان کشور بازی می‌کنند.

به گزارش خبر نگار باشگاه خبرنگارن  سنندج، محمدیان در مجمع انتخابات هیئت اسکیت کردستان در سنندج با بیان اینکه بسیاری از جوانان به دلیل علاقه به ورزش اسکیت در کوچه و خیابان به این ورزش می‌پردازند، گفت: برخی از برندهای تجهیزات اسکیت هم ازاین قضیه سوءاستفاده کرده و مسابقاتی با نام‌های مختلف در فضاهای ناامن برگزار می‌کنند.وی هماهنگی با فدراسیون پیش از برگزاری این‌گونه جام‌ها را خواستار شد و افزود: در این ‌صورت نماینده فدراسیون دراین مسابقات حاضر شده و در ‌صورت اطمینان از رعایت تمام موارد ایمنی اقدام به رکوردگیری خواهد کرد.وی با اشاره به اینکه موفقیت در ورزش اسکیت 70 درصد به آمادگی جسمانی و 30 درصد به مهارت مربوط می‌شود، گفت: برای رشد این ورزش کشور را به 5 منطقه استانی تقسیم کردیم و در هر منطقه برخی از استان‌ها را به عنوان محل مناسب برای تقویت آمادگی جسمانی ورزشکاران در نظر گرفته‌ایم.محمدیان در پایان از تشکیل چند تیم کاری برای تولید چرخ اسکیت هماهنگ با پژوهشگاه تربیت بدنی خبر داد و از ‌افراد صاحب‌نظر و دارای ایده برای انجام پروژه‌های مرتبط با ساخت اسکیت دعوت به همکاری ک رد./س
برچسب ها: اسکیت ، ورزش ، مسابقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.