کارشناس فوتبال و پیشکسوت تیم پرسپولیس تهران در عملکرد تیم پرسپولیس تهران پیشرفتی را مشاهده نکرده است از این رو اعتقاد به ایجاد تغییرات در این تیم دارد.

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تیم پرسپولیس تهران در مقابل ملوان بندرانزلی بازی خوبی را ارائه داده و کسب یک امتیاز از این تیم نیز نتیجه ای مناسب است البته معتقد هستیم تیم پرسپولیس پتانسیل و شایستگی عملکرد فراتر از شرایط فعلی را دارد.

وی ادامه داد: از ابتدای لیگ تا کنون بازی های تیم پرسپولیس را مشاهده و ارزیابی کرده ام اما متأسفانه از زمان حضور ژوزه به عنوان سر مربی، در این تیم پیشرفتی را شاهد نبودم از این رو اعتقاد به ایجاد تغییرات در این تیم دارم.

پنجعلی تصریح کرد: ملوان تیم قدرتمندی است و پتانسیل تبدیل شدن به یک تیم مدعی قهرمانی را دارد با این حال پرسپولیس تیم بزرگی است و توقعات از این تیم بیشتر است. مسئولان پرسپولیس باید تیمی قدرتمندی راهی مسابقات و مصاف با حریفان کنند.

وی ادامه داد: نتیجه کامل دیدار روز گذشته تاثیر مهم و مثبتی برای بهبود شرایط تیم پرسپولیس در جدال رده بندی فراهم می کرد اما از آن جایی که پرسپولیس دچار ضعف است در استفاده از فرصت ها و موقعیت ها ضعیف عمل می کند از این رو نیاز به ایجاد تغییرات است.

پنجعلی تصریح کرد: به عنوان فردی ورزشی و با تجربه در شرایط فعلی تغییرات در تیم پرسپولیس را مناسب ارزیابی می کنم و معتقد هستم اگر مسئولان تیم خواهان تغییرات است باید به تصمیم خود جامعه عمل بپوشانند. شرایط فعلی فرصت مناسبی برای جدایی و برکناری ژوزه از پرسپولیس است. ارزیابی عملکرد ژوزه بیانگر عدم موفقیت تیم پرسپولیس با این مربی است.

کارشناس فوتبال ادامه داد: مربیان خارجی، فوتبال ما را به تباهی و نابودی کشانده اند. خوزه و کیروش و ده ها مربی خارجی که فوتبال ایران فعال بودند تاثیر مثبتی ارائه ندادند از این رو باید به اعتماد به نفس و کسب خودباوری به مربیان جوان ایرانی اعتماد کنیم به آنها فرصت دهیم.

پنجعلی ادامه داد: باشگاه پرسپولیس باید به موقع اقدام به ایجاد تغییرات کند اگر این تصمیم را به اواسط نیم فصل دوم موکول کند به طور حتم نتیجه ای مثبت در بر نخواهد داشت.

شرایط کنونی فرصت مناسبی برای حضور گل محمدی در سمت مربیگری تیم پرسپولیس است.

وی افزود: گل محمدی از دانش بالایی برخوردار است و از فوتبال ایران و بازیکنان ایرانی شناخت دارد. حضور گل محمدی در سمت سر مربیگری تیم پرسپولیس را به مراتب از وضعیت فعلی مناسب تر می کند.

کارشناس فوتبال ادامه داد: مسئولان فدراسیون باید به مربیانی جوان همچون گل محمدی فرصت دهند. شرایط استیل با گل محمدی به طور کامل متفاوت است هواداران از ابتدا با حضور استیلی در تیم معترض بودند از این رو به هیچ عنوان وی را قبول نداشتند و فشار زیادی به تیم استیلی حاکم بوده است و نباید به هیچ عنوان شرایط استیلی با گل محمدی را مقایسه کنیم./مح

برچسب ها: مسابقات ، بهبود ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار