مدیر عامل آلومینیوم اظهار داشت: دپارتمان داوران، داورانی را که در حد و سطح لیگ یک نیز نیستند برای دیدارهای آلومینیوم انتخاب می کند.

حسین جباری زاده مدیر عامل باشگاه آلومینیوم هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: از ابتدای لیگ برترتاکنون قضاوت های داوران شدت به ضرر تیم آلومینیوم هرمزگان بوده است تیم آلومینیوم هرمزگان 7 امتیاز خود را از سوت های اشتباه داوران ازدست داده است. یک تیم در طول رقابتها چگونه می تواند امتیازات از دست رفته را جبران کند.

وی ادامه داد: تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان نخسین سال حضور در این رقابت ها را تجربه می کند. مسئولان فوتبال گویا آلومینیوم را از هم اکنون تیم سقوط کننده قلمداد می کنند چرا که با انتخاب داوران سطح پایین فقط در پی ضربه زدن به پیشرفت و ارتقا تیم فوتبال آلومینیوم هستند.

جباری زاده تصریح کرد: اشکان خورشیدی قضاوت دیدار روز گذشته تیم تراکتور و آلومینیوم را بر عهده داشته است. وی متاسفانه به هیچ عنوان در سطح قضاوت دیدای سنگین و مهم روز گذشته نبوده است و معتقدم خورشیدی حتی در رقابتهای لیگ یک نیز توانایی قضاوت ندارد.

وی افزود: سوت های دیدار روز گذشته 80 درصد به نفع تیم تراکتور بوده است . خورشیدی برای هر حرکتی به بازیکنان ما کارت زرد نشان می داد این مسئله سبب ترس در نزد بازیکنان آلومینیوم شده بود و به نحوی نمی توانستند توانایی هایشان در زمین مسابقه نشان دهند.

مدیر عامل آلومینیوم افزود: تیم آلومینیوم در دیدارهای هفته های گذشته خود مقابل داماش- راه آهن و هم چنین تراکتور از داوری آسیب دیده است. نحوه انتخاب داوران توسط کمیته داوران برای تیم ما به هیچ عنوان مطلوب نبوده است گویا آنها اسم و نام آلومینیوم را کوچک می پندارند که چنین داورانی را برای ما انتخاب می کنند.

وی تصریح کرد: عدم تمرکز کافی خورشیدی داور دیدار هفته 16 سبب شده است تا در دیدارمان مقابل سپاهان اصفهان حمیدی یکی از مهره های اصلی تیم را در اختیار نداشته باشیم. البته 4 بازیکن دیگر ما نیز از سوی خورشیدی غیر منطقی و بی دلیل کارت زرد دریافت کردند به طور حتم کارت های زرد روز گذشته در دیدارهای هفته های آتی به ضررمان خواهد بود.

وی ادامه داد: تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان نماینده استان هرمزگان در رقابتهای لیگ برتر است و اگر این تیم به دلیل اشتباهات داوری به لیگ یک سقوط کند خیانتی بزرگ در حق مردم و هواداران این تیم شده است از این رو از نایب رئیس فدراسیون وکمیته داوران درخواست می کنم تا در خصوص انتخاب داوران دقت بیشتری کنند و نحوه قضاوت آنها را ارزیابی و بررسی کنند تا تیم ها کم تر متضرر شوند.

جباری زاده ادامه داد: برخی داوران گویا از اسم تیم های بزرگ و هواداران آنها ترس دارند و این مسئله بر روند تصمیمات آن ها تاثیر منفی می گذارد و در دیدار روز گذشته این مسئله به طور کامل برای من روشن شد و به جرات می توانم بیان کنم. خورشیدی از اعتراض هواداران و بازیکنان تراکتور ترس داشت از این رو قاسم دهنوی را که در ابتدای بازی با مشت به صورت میثم مجیدی زد و اخراج نکرد.

مدیر عامل ادامه داد: داوران حق ما را با چنین قضاوت هایی از بین می برند اسباب سقوط را فراهم می کنند امیدوارم کمیته داوران به این مسئله خیلی سریع توجه کند البته فیلم دیدار روز گذشته را به طور کامل در اختیار کمیته داوران قرار می‌دهیم./با
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار