میثاقیان در مقابل تیم تراکتورسازی تبریز از 5 بازیکن زیر 20 سال استفاده کرده است و در این خصوص شجاعت و توانایی خود را به اثبات رسانده است.

میثاقیان سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: پس از دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز تمرینات بسیار منظمی را انجام دادیم و از کسب امتیاز مقابل تراکتورسازی اطمینان کامل داشتیم و خوشبختانه این امر محقق شد البته شرایط وتوانایی شکست تراکتور درخانه را نیز داشتیم اما با 1 امتیاز به استان هرمزگان بازگشتیم.

وی ادامه داد: تیم تراکتور سازی در بازی های گذشته ی خودامتیازات لازم را کسب نکرده بود از اینرو به هدف پیروزی و کسب 3 امتیاز مقابل ما صف آرایی کرد، بازی با کیفیت و فنی ارائه دادند.

البته بازیکنان آلومینیوم نیز با هوشیاری کامل بازی و مهاجمان تیم تراکتور را کنترل کردند و 1 امتیاز با ارزش را کسب کردیم.

میثاقیان تصریح کرد: در مقابل تراکتور سازی از 5 بازیکن جوان و زیر 20 سال خود استفاده کردم و در مقابل بازیکنان با تجربه و حرفه ای تراکتور عملکرد قابل قبولی رااز آنها شاهد بودیم واز لحاظ تاکتیکی بسیار خوب عمل کردیم.

وی ادامه داد: از نتیجه دیدار رضایت دارم اما می توانستیم تراکتور درخانه شکست دهیم و 3 امتیاز با ارزش دیدار را که اسباب جدایی تیم ما را از سقوط فراهم می کرد را کسب کنیم به هر حال متوقف کردن تیم تراکتور در مقابل هواداران پرشمار بری هر تیمی آسان نیست البته داور نباید گل تراکتور را قبول می کرد.

میثاقیان افزود: دفاع کردن هنر است و تیم آلومینیوم در مقابل  تراکتور این هنر را بدرستی به نمایش گذاشت البته باید در مقابل تیم هجومی همچون تراکتور دفاع کرد.

آلومینیوم و بازیکنان حاضر د خط حمله وظایف خود را بدرستی انجام دادند./با

برچسب ها: تراکتور ، شکست ، شجاعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار