امروز بعد از ظهر در مقر کنفدراسيون آسيا در کوالالامپور مراسم انتخاب برترين هاي فوتبال قاره کهن در حال برگزاري است اما هنوز نتيجه نهائي برترين بازيکن اعلام نشده است.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران در اين مراسم فدراسيون فوتبال کشورمان در صورتي که اوضاع بر وفق مراد باشد به عناوين پر افتخاري دست خواهد يافت.






ايران در 6 بخش اين انتخابات شانس تصاحب عنوان برترين آسيا را دارد؛

 بهترین بازیکن

 بهترین داور

 بهترین فدراسیون

 بهترین بازیکن فوتسال

 بازی جوانمردانه

 بهترین تیم ملی فوتسال

در بخش بهترين بازيکن آسيا شايد حضور علي کريمي بتواند يکي از عنوان ها را نصيب ايران کند و البته کريمي به دليل محبوبيت زياد در آسيا اصلي ترين گزينه محسوب مي شود حتي بازيکن کره اي که يکي از رقيبان کريمي محسوب مي شود اعتراف کرد که علي کريمي را شايسته اين عنوان مي داندو راي خود را به اين بازيکن شايسته ايران خواهد داد.






رقيبان علي کريمي در بخش برترين بازيکن آسيا لي کين هو از کره جنوبي و ژينگ ژي از چين هستند.

علیرضا فغانی داور ارزنده کشورمان هم در بین 3 نامزد دریافت جایزه بهترین داور سال آسیا قرار دارد. روشن ایرماتوف از ازبکستان و یوئیچی نیشیمورا از ژاپن رقیبان فغانی در این بخش هستند.


تیم ملی فوتسال ایران به همراه ژاپن و تایلند نامزدهای دریافت بهترین تیم ملی فوتسال سال آسیا هستند .

 محمد کشاورز هم برای دریافت جایزه بهترین بازیکن سال آسیا با رافائل هنمی از ژاپن و سوئنک‌لانگ سوفاووت از تایلند به رقابت می‌پردازد.
 لازم به ذکر است، محمد کشاورز پیش از این یک بار دیگر هم موفق به دریافت عنوان بهترین بازیکن فوتسال آسیا شده بود.

همچنین در بخش فدراسیون نامزد دریافت عنوان بازی جوانمردانه، فدراسیون فوتبال ایران به همراه استرالیا و ازبکستان به عنوان نامزدهای نهایی انتخاب شده‌اند.

واما علي کريمي در کنفرانس روز گذشته چه گفت؟


اگر خدا دوستم نداشت به اينجا نميرسيدم



 علي کريمي گفت: در مسير زندگي ورزشي اتفاق هاي زيادي مي افتد و حالا بعد از مشکلاتي که با تيم پرسپوليس داشتم از کانديداهاي انتخاب بهترين بازيکن آسيا شدم و اين هم دست تقدير و سرنوشت بود که کار را به اينجا رسانده است.

 وي افزود:شانس در زندگي هر بازيکن نقش زيادي دارد و من هم مثل علي دايي اگر خدا دوستم نداشت به اينجا نميرسيدم و هميشه شاکر خدا هستم و هرکس حقش باشد به اين جايزه خواهد رسيد.

واما لي کين هو از کره جنوبي و رقيب اصلي علي کريمي گفت:علي کريمي را ميشناسم .وي يکي از الگوهاي فوتبال من بوده است و هميشه به او علاقه داشتم.






 وي ادامه داد:به هرحال فردا روز بزرگي است.ما هر 3 به اين مرحله رسيده ايم و فارغ از اينکه چه نتيجه اي بگيريم دوست دارم به دوستانم که در اين جا هستند تبريک بگويم.

علي کريمي در پايان خاطر نشان کرد:تقدير بود که در جمع 3 بازيکن نهايي باشم و با نتايجي که اخيرا گرفته ايم انتظار نداشتم که به ابن مرحله برسم و حالا بايد صبر کرد و ديد چه کسي از ميان ما 3 نفر انتخاب مي شود./با


برچسب ها: فوتبال ، ایران ، آسیا ، کریمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار