از جمله اشياء مسروقه مي توان به کیف پول، تلفن همراه، رايانه، لباس، كيف و كفشهاي مارك دار، جواهرات و امثال آن اشاره كرد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، فرودگاه بين المللي شارل دوگل پاريس بزرگ ترين فرودگاه بين المللي فرانسه و يکي از مهم ترين مراکز هوانوردي جهان، در 25 کيلومتري شمال شرق پاريس، در منطقه رسي واقع شده است .

اين فرودگاه به پاس خدمات ژنرال شارل آندره ژوزف ماري دو گل، رهبر نيروهاي جبهه فرانسه آزاد، به نام وي نام گذاري شده و سالانه میلیون ها نفر در آن تردد می کنند. اما همین تردد زیاد مسافر باعث بروز مشکلاتی نیز شده است و طي سالهاي اخير پليس در چندين عمليات بارها سارقان اموال مسافران را در این فرودگاه بازداشت كرده است.

طی روزهای اخیر نیز 13 تن از كاركنان فرودگاه شارل دو گل به اتهام سرقت از چمدانهاي مسافران بازداشت شده اند. چهار تن از باربران بامداد امروز در محل كارشان در محدوده گمرك فرودگاه پاريس بازداشت شدند و 9 تن ديگر نیز در خانه هايشان دستگير شده اند.

قاضي دادگاه در چارچوب تحقيقاتش در زمينه سرقت سازماندهي شده و سوء استفاده از اعتماد مسافران، حكم بازداشت اين افراد را صادر كرده است. اين افراد به سرقت پول و اشياء با ارزش به مدت چندين ماه از چمدانهايي كه روي تسمه نقاله جا به جا مي شدند، متهم شده اند. از جمله اشياء مسروقه مي توان به تلفن همراه؛ رايانه، لباس، كيف و كفشهاي مارك دار، جواهرات و امثال آن اشاره كرد.

در سال 2011 نیز 20 نفر به اتهام سرقت از چمدان مسافران بازداشت شده بودند. در آن زمان مجموع ارزش اشياء مسروقه به 750 هزار يورو مي رسيد. در سال 2008 نیز 14 باربر یک شركتي خصوصي در همين فرودگاه بازداشت شده بودند. آنان به پرداخت هزار يورو جريمه و شش ماه حبس تعليقي محكوم شدند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار