فرمانده سپاه قم گفت : عاشورا در سایه حماسه زینبی معنا یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، سردار مهدوی نژاد،درهمایش زینبیون که با حضور بانوان طلبه و بسیجی عضو حلقه‌های معرفتی صالحین استان قم در حرم مطهر کریمه‌اهل‌بیت(س) برگزار شد. با اشاره به این که امروز روحیه مقاومت و ایستادگی بانوان جامعه ما الگوگرفته از زینب کبری (س) است، اظهار داشت: اینکه عاشورا و نهضت امام حسین(ع) به پیروزی رسید بخش عمده اش مرهون نقش آفرینی بی بدیل عقیله بنی هاشم زینب است که با وجود همه مشکلات و مصایب ، با صبر و استقامت و نیز افشاگری جنایات یزید و یزیدیان ، حماسه حسینی را ماندگار کرد.

وی افزود: حضرت زینب(س) به راستی در تابلوی عظیم و ماندگار عاشورا، نقش کلیدی و بسیار مهمی داشته است و درخشش حماسه حسینی در سایه حماسه زینبی معنا یافته است.

مهدوی نژاد خاطرنشان کرد : امروز ما به برکت نهضت امام حسین(ع) و زینب کبری (س) ، بر سر سفره اسلام ناب محمدی (ص) نشسته ایم و باید با تاسی به آن بزرگواران، قدردان این نعمت بی نظیر باشیم.

وی در ادامه با اشاره به نقش بسیار مهم و حیاتی بانوان بسیجی در انقلاب و دفاع مقدس، ابراز داشت: در این میان، خواهران بسیجی پیشگامان حمایت از اسلام و انقلاب بوده و هستند.

وی اضافه کرد: بانوان چه در عرصه جنگ سخت و چه در عرصه جنگ نرم، به خوبی وظیفه خود را انجام داده اند و از این پس نیز باید با تاسی از سیره زینب کبری(س) این رسالت را بر دوش بکشند./س

برچسب ها: قم ، عاشورا ، زینب ، همایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.