اردوي آماده سازي تيم ملي بدمينتون بدون حضور امير ارسلان زرگان برگزار مي‌شود در حالي كه در ا ردوهاي قبل وي همراه ملي پوشان بود.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، چندي پيش بود كه مصاحبه محمدرضا خانجاني،‌ ملي پوش بدمينتون، باعث شد تا در اردوي اصفهان ساير ملي پوشان را همراهي نكند، هرچند ابوالفضل مهاجر، دبير فدراسيون بدمينتون اين گفتگو را دليل غياب خانجاني ندانست و گفت: اين ملي پوش مشكل انضباطي ندارد.

حالا باز هم اين سريال دارد براي امير ارسلان زرگان، ملي پوش جوان بدمينتون، تكرار مي‌شود اما شايد باز هم مصاحبه وي دليل غيابش نباشد.

همه مي‌دانيم كه همواره مشكلاتي سد راه ورزش و ورزشكاران بوده است كه موجب آشفتگي و يا نگراني آنها مي‌شود، البته قصد ما اين نيست كه به دنبال مقصر باشيم، چرا كه نه در بين مسئولان فدراسيون هستيم و نه از مشكلات آنها با خبريم.

اگر هم براي پيدا كردن مقصر اصرار داريم چه بهتر كه وجدان كاري را فراموش نكنيم و هنگام شنيدن درد و دل ملي پوشان (آنچنان كه ادعا داريم) مسائلي از قبيل غيبت در  اردوي تيم ملي را هم در نظر بگيريم، قلم را زمين بگذاريم و فقط و فقط شنونده باشيم تا آينده ورزشي كسي را به خطر نيندازيم، اگر هم خواهان تحليل جايگاه بدمينتون، عملكرد فدراسيون و مشكلات ملي پوشان هستيم، قلم را برداريم و از سير تا پياز قضيه را با خيال راحت و البته با استفاده از واژگان و كلمات خودمان بنويسيم.

حالا مي‌خواهيم از زبان زرگان دغدغه‌هايش را بنويسيم:

امير ارسلان زرگان، ملي پوش بدمينتون در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: از 13 سالگي كه وارد اردوي تيم ملي بدمينتون شدم سرمربي تيم ملي نوا آرمادا به همراه 2 كمك مربي ديگر بود، كه تا به حال نوا براي رسيدن من به مقام نخست كشوري در رده جوانان تلاش بسيار كرده است.

وي افزود: مصاحبه من با يكي از رسانه‌هاي خبري در حين عصبانيت بود و ازطرف ديگر با سوء برداشت و لحن بد نوشته شد و حالا من نمي‌توانم ملي پوشان را در اردوي تهران همراهي كنم.

زرگان در پايان خاطر نشان كرد: فدراسيون با وجود بودجه كم هم به اندازه كافي براي ملي پوشان تلاش مي‌كند و حالا ديگر جايگزين بهتري براي نوا آرما دا نيست./مح

برچسب ها: بدمینتون ، زرگان ، ملی ، پوشان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار