حبيب كاوش:جواد نوروز بيگي بدون انجام اقدامي در جهت اكران فيلم "من و زيبا" تنها هدفش جو سازي خبري است.

حبيب كاوش، سخنگوي شوراي صنفي، در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران در خصوص اكران فيلم "من وزيبا" گفت: چرخه اكران به صورتي است كه فيلم‌ها با دريافت پروانه نمايش از سوي وزارت ارشاد براي اكران تصميم به انعقاد قرار داد با پخش كننده‌ها مي‌گيرند.
وي ادامه داد: شوراي صنفي در خصوص اكران فيلم‌ها جايگاه قانوني ندارد و تنها صاحبان فيلم براي اكران بايد از طريق پخش كننده‌ها اقدام كنند.
كاوش عنوان كرد: جواد نوروز بيگي هيچ گونه تماسي با ما مبني بر اكران فيلم "من و زيبا" نداشته است و شوراي صنفي نيز با هيچ كدام از صاحبان فيلم براي اكران تماس نمي‌گيرد.

*توقعي براي اكران "من و زيبا" از شوراي صنفي نداشته باشند

وي در ادامه اظهار داشت: جواد نوروز بيگي با داشتن دغدغه اكران مي‌توانست با يك تماس مشكل فيلم خود را حل كند و فيلم را به هر صورت ممكن اكران مي‌كرد.
كاوش با اشاره به جو سازي صاحبان فيلم، خاطر نشان كرد: زماني كه با توجه به فروش پايين فيلم‌ها، پخش كننده‌اي تصميم براي ثبت قرار داد با فيلم‌هايي همچون "من و زيبا" نمي‌كند، توقعي براي اكران توسط شوراي صنفي نداشته باشد./ص

وي در پايان گفت: نوروز بيگي براي اكران و حل مشكل فيلم خود مي‌تواند به دور از جو سازي خبري و با همكاري با شوراي صنفي مشكل را حل كند حتي ما فيليمي به نام "من و زيبا" را تا كنون نشنيده بوديم كه بخواهيم آن را اكران كنيم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار