بازرس اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ ‏های قیمتی گفت: در حال حاضر، قشر کثیری از فعالان صنعت طلا و جواهر کشور به دلیل تخلف عده ‏ای معدود دچار ضرر شده‏ اند.

سعدالله به‏ منش در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: اگر با متخلفان برخوردی جدی صورت گیرد، معدود افراد دارای چنین رویکردی دست از کارشان خواهند کشید و سایر اعضای این صنف دچار مشکل نمی ‏شوند.

وی ادامه داد: مسئولان می ‏توانند با تکیه بر توسعه و صادرات صنعت طلا، جواهر و سنگ‏ های قیمتی بخشی از بودجه کشور را تأمین کنند.

به ‏منش اضافه کرد: تصمیم بر توقف صادرات این محصولات با رویکردی غیر کارشناسی و بدون مشاوره با کارشناسان اتحادیه مشکل‏ ساز شده و امیدواریم مسئولان در این خصوص تجدید‏ نظر کنند.

بازرس اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ ‏های قیمتی، توقف صادرات را عامل به مخاطره افتادن اشتغال هزاران نفر خواند.

وی اضافه کرد: چنین رویکردی در جریان صادرات محصولات حاصل از فعالیت طلا سازان ایرانی باعث ایجاد مشکلاتی می‏ شود.

به‏منش افزود: اگر سهم ایران از بازار ارزآور صنعت طلا و جواهر جهان تنها یک درصد بود، با توقف صادرات این محصولات همان یک درصد هم در حال از بین رفتن است.

بازرس اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ‏های قیمتی ادامه داد: مسئولان در پاسخ به پیگیری‏ ها در خصوص توقف صادرات از بررسی مجدد آن خبر می‏ دهند./س
برچسب ها: طلا وجواهر ، تخلف ، ضرر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.