يک کارشناس علوم استراتژيک گفت: استعفاي ايهود باراک؛ وزير جنگ رژيم صهيونيستي مقدمه‌اي براي شکست حزب متبوع نتانياهو بوده و استکبار جهاني را از اين امر آگاه ساخت که حمايت‌هاي بي‌حد و مرز از اين رژيم اشغالگر نمي‌تواند آن را از سقوط نجات دهد.

محمدحسن قديري ابيانه در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به شکست رژيم صهيونيستي در جنگ غزه گفت: حماس با موشک‌هاي فجر 5، گنبد آهنين رژيم اشغالگر قدس را کيش و مات کرد.

وي افزود: از زماني که پرچم عرب‌گرايي جاي خود را به پرچم اسلام‌گرايي داد، پيروزي پس از پيرزوي نصيب مبارزين و شکست پس از شکست نصيب رژيم صهيونيستي و قدرت‌هاي جهاني شده است.

اين کارشناس مسائل استراتژيک تصريح کرد: پيروزي جبهه مقاومت در جنگ غزه، شکست بزرگي هم براي رژيم جعلي صهيونيستي و هم ناتو بوه و روند اضمحلال اين رژيم را تسريع کرده است.

وي افزود: جنايتکاري نتانياهو  در  کشتار بي‌گناهان از جمله کودکان و زنان بر همگان ثابت شده و  افکار عمومي  پيروزي جبهه مقاومت و شکست سنگين اين رژيم را از ياد نخواهد برد.

اين کارشناس علوم استراتژيک در پايان خاطر نشان کرد: استعفاي ايهود باراک؛ وزير جنگ رژيم صهيونيستي مقدمه‌اي براي شکست حزب متبوع نتانياهو بوده و  استکبار جهاني را از اين امر آگاه ساخت که حمايت‌هاي بي‌حد و مرز از اين رژيم اشغالگر نمي‌تواند آن را از سقوط نجات دهد.

انتهاي پيام/ب2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار