سخنگوی شرکت ملی گاز با اشاره به صدور مصوبه جدید دولت برای کاهش و صرفه جویی در مصرف گاز مشترکان دولتی، اعلام کرد: به تمامی شرکت های گاز استانی ابلاغ شده تا نسبت به قطع گاز مشترکان متخلف اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، مجید بوجارزاده با اشاره به صدور بخشنامه جدیدی توسط معاون اول رئیس جمهور مبنی بر ضرورت اعمال صرفه جویی در مصرف گاز توسط دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی، گفت: بر این اساس تمامی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، مؤسسات، شرکت‌های دولتی، نهادهای انقلاب و استانداری‌ها باید نسبت به مصرف بهینه گاز طبیعی اقدام کنند.

سخنگوی شرکت ملی گاز با اعلام اینکه هر ساله با آغاز فصل سرما مصارف گاز طبیعی در بخش‌های تجاری، ساختمان‌های عمومی، اماکن و تأسیسات دولتی به‌طور بی سابقه‌ای افزایش می یابد، تصریح کرد: به نحوی که قسمت عمده‌ای از گاز تولیدی کشور صرف گرمایش این بخش‌ها می شود.

وي با تاكيد بر اینکه مطابق با مصوبه معاون اول رئیس جمهور باید دستگاه های دولتی در چهار ماهه پایانی سال کاهش و صرفه جویی در مصرف گاز را در دستور کار قرار دهند، اظهار داشت: مطابق با این بخشنامه دستگاه‌های دولتی حداکثر یک ساعت قبل از شروع وقت اداری رسمی نسبت به روشن کردن سامانه‌های ایجاد گرما اقدام و حداقل یک ساعت قبل از پایان وقت اداری نسبت به خاموش کردن آنها اقدام کنند.

وی با بیان اینکه بر اساس بخشنامه معاون اول رئیس جمهور به تمامی شرکت‌های گاز استانی در سراسر کشور ابلاغ شده اجرای این مصوبه دولت را در دستور کار قرار دهند، یادآور شد: در صورت تخطی مشترکان گاز طبیعی نسبت به قطع گاز آنها اقدام خواهد شد.

شايان ذكر كرد: همزمان با فرا رسیدن فصل سرد سال و افزایش مصرف گاز توسط مشترکان خانگی، تجاری و صنایع غیر عمده، شرکت ملی گاز ایران خواستار رعایت الگوهای مصرف و صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی شد./س
برچسب ها: قطع ، گاز ، مشترکان ، پرمصرف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار