معاون اجرايي جبهه ايستادگي انقلاب اسلامي گفت: آرايش سياسي کشور در انتخابات آتي و بررسي راهکارهاي تعميق آگاهي افکار عمومي نسبت به انتخابات اصولي و کانديداي اصلح در دستور کار جبهه ايستادگي قرار دارد.

محمود افتخاري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در تشريح اقدامات و برنامه‌هاي جبهه ايستادگي انقلاب اسلامي گفت: از جمله برنامه‌هايي که جبهه ايستادگي پي‌ مي‌گيرد نشست‌ها و هم‌انديشي‌هاي راهبردي نظير بحث اقتصاد مقاومتي و آثار و برنامه‌هاي پيش روي اجلاس غيرمتعهدها است که همچنان مباحث اقتصادي مقاومتي رادنبال مي‌کنيم.

معاون اجرايي جبهه ايستادگي در تشريح برنامه‌هاي هم انديشي پيش رو اين تشکل سياسي تصريح کرد: آرايش سياسي کشور در انتخابات آتي، بررسي راهکارهاي تعميق آگاهي افکار عمومي نسبت به انتخابات اصولي و کانديداي اصلح در دستور کار جبهه ايستادگي قرار دارد.

وي در ادامه افزود: ديدار با مراجع و گروه‌هاي سياسي و دعوت کلي از گروه‌هاي سياسي طي يک فراخوان در جهت تعامل و هم افزايي، از اهداف ما براي فعاليت هاي انتخاباتي است.

افتخاري با بيان اينکه فراخوان تعامل با جبهه ايستادگي به صورت گفتگوي اعضا در رسانه‌ها و نشست‌ها اعلام شده است، اظهار داشت: طي اين فراخوان اعلام شد که جبهه ايستادگي با گروه‌ها و اشخاص و احزابي که سياست و اهداف و تفکراتشان همسو با اين جبهه است، آمادگي تعامل دارد. بنابراين فراخوان، تشکل‌هاي جديدي نيز اعلام آمادگي کردند که پس از بررسي درخواست‌ها توسط شوراي سياست‌گذاري و مشخص شدن همکاري قطعي تشکل‌ها با جبهه ايستادگي اسامي آنها  اعلام مي‌شود.

وي با اشاره به  نحوه عضو گيري جبهه ايستادگي گفت: افرادي که تمايل به همکاري و عضويت در جبهه ايستادگي را دارند،مي‌توانند از طريق سايت اين جبهه ثبت نامه و اعلام آمادگي کنند و پس از بررسي مدارک به مجموعه جبهه ايستادگي اضافه مي‌شوند.

دبير اجرايي جبهه ايستادگي در ادامه به راه‌اندازي کانون هواداران اين تشکل سياسي اشاره کرد و بيان داشت: افراد با ثبت نام در سايت "کانون هواداران جبهه ايستادگي" مي‌توانند در تالار گفتگوي اين سايت که توسط کميته هاي تخصصي جبهه  که به طور رسمي در اينده نزديک داير مي‌شود،  به بحث و تبادل نظر بنشينند و به عنوان اعضاي مجازي کميته هاي جبهه مي‌توانند در رابطه با دستورات جلسه و موضوعات مورد بحث در کميته ها شرکت کنند.

وي از تشکيل و راه اندازي باشگاه خبرنگاران افتخاري کانون هواداران جبهه ايستادگي خبرداد و تصريح کرد: در سايت جبهه ايستادگي دوره آموزشي و غيرمتمرکز و غيرحضوري در فضاي مجازي ترتيب داده شده و در پي آزموني که براي متقاضيان برگزار مي‌شود،به افرادي که آزمون را با موفقيت سپري کنند  ، کارت افتخاري خبرنگاري دريافت خواهند کرد.

معاون اجرايي جبهه ايستادگي عنوان کرد: جشنواره مجازي "مشق سياست" با هدف افزايش مشارکت سياسي مردم و تعميق آگاهي سياسي جامعه در آينده‌اي نزديک برگزار مي‌شود که طي اين جشنواره سبد آموزش مباني سياسي و يک آيتم پاسخ به ابهامات سياسي در نظر گرفته شده است.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار